Torbjørn H Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Altså, tenker du på å lakkere carbondeler, eller å lakkere det så det ligner carbon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Ikke lakker karbon! Passer bra med farga på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Men er det noen som vet om det går ann å lakkere carbon? bare å finne fram maskeringstapen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 Så dere mener et Carbon panser på min ville vært fett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Så dere mener et Carbon panser på min ville vært fett? klart. se på narum her på forumet. samme bil samme motor med carbon panser og stash råå bil. men syns denne så veldig pen og velholdt ut . LLoyd du må bytte eksos før du kan uttale deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Hun blondina som skal få seg en facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Venter på midt røret fra italia nå, Fullt supersprint med grenrør, å de erstatter jo katalysatoren blir bra lyd =) Kjøpe m54 innsug osv =) skifte svinghjulet, sveise diffen =) +++ kunne glatt klart å brukt 150 lapper på en time på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 sveise diffen på en e46 ? folk mente jeg var galen når jeg sveiste på e36n. på e46 revner jo gulvet uten at man spinner, så da kan du si adjø til festene til bakstillingen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Som nevnt tideligere pene damer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 LOL, du er jo "mindre smart" om du sveiser diffen på en e46... (Måtte moderere meg selv litt, ettersom jeg jo er moderator) Om ikke den kun skal brukes til å spinne med på den lokale bensinstasjonen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Ikke sveis diffen! Monter brems fra quaife eller M3 bakstilling hvis du skal ha "sperre". E46-bakstillinga løsner fra karosseriet og tidlige 328i manuell er den mest utsatte... Men letta svinghjul høres fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 i ehelvette, får kanskje smelle til på en m3 diff da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Damene var det ingenting å si på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 fjooooortis tråååååd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå