Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mister så sinnsykt respekten for Larsen, når han klarer og lirke av slikt piss!! Det er helt klin umulig for han og være glad på andre sine vegne, Må være trist å være så jævlig egoist innvendig...

Neste år skal tilogmed jeg slå deg på concoursen larsen.

Skål Hylle for gode ord :)

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
larsen sin er fin den... men slik kvass kritikk han kom med etter concoursen, satte jeg ikke pris på... men nå vet du åssen det foregår larsen, så blir spennende å møte deg igjen til våren 8) hehe...

føler det blir mye konkurranse der tilnesteår... så får gjøre en god innsatst til nesteår jeg også... var desverre mye halvt med min også... bla hologrammer i det vide og det breie :-s

Tror ikke jeg stiller i noe concourse før jeg har fått lakkert bilen om igjen :) Det er såååå mye som ligger under klarlakken så ikke går an å få bort. Så lenge det er overskyet så ser det ok ut. Er MYE å sette fingeren på, men jeg håper jo at ikke alle ser det på treff da ;)

Jeg har kun sett bilder av bilen din Terje, og synst den er fi##e rå utpå hvertfall :) Er ikke mye som skiller bilene våre egentlig. Flapen, fargen og felgene.

Skrevet
Mister så sinnsykt respekten for Larsen, når han klarer og lirke av slikt piss!! Det er helt klin umulig for han og være glad på andre sine vegne, Må være trist å være så jævlig egoist innvendig...

Neste år skal tilogmed jeg slå deg på concoursen larsen.

Takk :)

Det er stor kjangs for at du slår meg der ja, er ikke sikkert jeg stiller noe som helst til neste år. Bilen skal under kniven ;)

Skrevet
ja drar rett fra jobb jeg. men tenkte å kjøre e36 denne gangen

Du gjør det ja, det høres bra ut. Snakket med fruen din i går, så kan hend ejeg tar å kjører over Hønefoss jeg også, så da kanjeg jo slenge meg etter dere.

ja hun skal vel ratt kjøre hun, ble bitt av basillen etter hun kjørte på våler, hmm blir dyrt for meg dette å drifte 3 bmw på bane!!

noen som vil kjøpe enebolig med stor garasje???

Skrevet

Gratulerer! Skulle vært på Våler i stedetfor, men får vel kanskje muligheten til å ta en kikk på den en annen gang i stedetfor. Ser jo utvilsomt bra ut på bilder :wink:

Tror jeg også må skaffe meg en E30 M3 snart, så jeg også kan få meg noen pokaler :twisted:

Skrevet
Gratulerer ja :-)

Bare vi får bytta ut merke på sideruta bak så er den 100%

Blir nesten som å sette på et toyota merke på sideruta.... :lol:

Koed hvem er det ????

Hehe flott meninger du har i dag a Morgan. hehe... Ja vi får se hva vi får til vet du. Så får vi se om bilen går noe fortere neste sesong da. :P

Skrevet
Gratulerer! Skulle vært på Våler i stedetfor, men får vel kanskje muligheten til å ta en kikk på den en annen gang i stedetfor. Ser jo utvilsomt bra ut på bilder :wink:

Tror jeg også må skaffe meg en E30 M3 snart, så jeg også kan få meg noen pokaler :twisted:

Tusen takk for det.. Ja skulle gjerne vært på våler men uheldigvis så blir disse treffene lakt på samme helg hvert år, og i fjor ble det våler så da måtte det bli Rudskogen en tur i år. hehe

Skrevet
ja drar rett fra jobb jeg. men tenkte å kjøre e36 denne gangen

Du gjør det ja, det høres bra ut. Snakket med fruen din i går, så kan hend ejeg tar å kjører over Hønefoss jeg også, så da kanjeg jo slenge meg etter dere.

ja hun skal vel ratt kjøre hun, ble bitt av basillen etter hun kjørte på våler, hmm blir dyrt for meg dette å drifte 3 bmw på bane!!

noen som vil kjøpe enebolig med stor garasje???

Gratulere Stramvaier :D .

Synd treffene crashet for deg iår. Jeg også tenkte kjøre over Hønefoss fredag (ss2). Pizza som forrige gang etter på :-).

Skrevet

Makan som du drar in pokaler da, Terje ;) Det er velfortjent da. Gratulerer! Du er utrolig flink til å få med alle detaljer som gjør en bra helhet. Også er det faktisk en inspirasjon for min del, jeg skal også ha ALT på stell nå som jeg driver med min. Så får vi forhåpentligvis sloss litt om pokalene neste år 8)

Skrevet

Gratulere Stramvaier :D .

Synd treffene crashet for deg iår. Jeg også tenkte kjøre over Hønefoss fredag (ss2). Pizza som forrige gang etter på :-).

Tusen takk. Slenger meg med jeg Glenn. Prøver å få med meg Pizza denne gangen jeg også, Ringer deg på torsdag jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...