FredrikE24 Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Syns jeg så en som måtte dras opp av en golf jeg Jeg ble ikke tauet ut på banen igjen hvertfall Om det var meg du siktet til Simen
carlhaakon Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 sikkert ingen som tok noe bilder av min, men om noen har det kan de sende de til meg da? blå e36 med reg uc24744
M3 Yngve Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Fyy, han med e28en, han hadde PEILING på å sladde Det hadde han! Men med unntak av den og den hvite E30'n var "drifte"-heatet sørgelige greier. Begrenset hvor gøy det er å se folk børne... Skjønner ikke at alle kan være like glad for hvordan folk kjører. Er noen av dere "runde tid" gutta, så mye bedere enn alle andre?? Syns det altid er mye negativt rundt sladding/ drifting spes fra folk som kjører BMW og runde tider
Bare_egil Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Jækla smart å stille med en liten golf for å trekke opp biler fra sandfella...hehe..Noen som har bilder av en hvit e92 daffende rundt bana?...
FredrikE24 Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Skjønner ikke at alle kan være like glad for hvordan folk kjører. Er noen av dere "runde tid" gutta, så mye bedere enn alle andre?? Syns det altid er mye negativt rundt sladding/ drifting spes fra folk som kjører BMW og runde tider Helt klart, må ha det litt morro på treff også! Masse røyk og kjøring på tvers Det er veldig morro
Gunnar Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Har lagt ut masse bilder under Happenings her inne... Dr_S Geir Anders estorilskreppa? Steffan Mannen med best bilkontroll i alternativt sporvalg: hagenisse Kai P. Magnus .... og noen hundre til. http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php Orket ikke sette i gang å redigere på disse, men håper noen av de faller i smak allikevel! Hvis noen ser noe brukbart de vil ha kan dere heller få originalen og redigere selv.
Geir Anders Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Mange bra bilder her Gunnar! Hyggelig å se deg på treff igjen og forresten Liker dette bildet hvor Magnus setter fingeren på hvor dypt bilen var gravd ned i sand
Jås Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Dama lurer på om noen knipsa når det var dameheat? Vil ha bevis på at ho kjørte på bane...
Torek Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Hva skjedde egentlig med den svarte E30'n på depotstrekka? Det var greit med røyk inni coupé'n der en stund!
Robkill Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Hva skjedde egentlig med den svarte E30'n på depotstrekka? Det var greit med røyk inni coupé'n der en stund! Var visst krana til varmeapperatet som røyk! Andre og tredjegrads forbrenning på beina!
hagenisse Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Flotte bilder! Syns det altid er mye negativt rundt sladding/ drifting spes fra folk som kjører BMW og runde tider Så rart? Jeg er imponert over kjøringa til enkelte på drifteheatet - spesielt fyren i e28'en har jo en vanvittig bilkontroll, men det andre folk drev med er jo bare tøys. Stå stille og burne kan man gjøre på en parkeringsplass i steden for å ødelegge og oppholde banen, og slik enkelte holdt på med å snu, kjøre feil vei og samtidig lage masse røyk grenser til idioti. Nå skal det sies at det var spektakulært mye merkelig kjøring på den normale kjøringa på dette treffet. Tror mange hadde glemt montere speil, og folk var jo overraskende glade i å grave bilen ned i sand.. Og for en avsluttning på søndagen da!
pIMp Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Flotte bilder!Syns det altid er mye negativt rundt sladding/ drifting spes fra folk som kjører BMW og runde tider Så rart? Jeg er imponert over kjøringa til enkelte på drifteheatet - spesielt fyren i e28'en har jo en vanvittig bilkontroll, men det andre folk drev med er jo bare tøys. Stå stille og burne kan man gjøre på en parkeringsplass i steden for å ødelegge og oppholde banen, og slik enkelte holdt på med å snu, kjøre feil vei og samtidig lage masse røyk grenser til idioti. Nå skal det sies at det var spektakulært mye merkelig kjøring på den normale kjøringa på dette treffet. Tror mange hadde glemt montere speil, og folk var jo overraskende glade i å grave bilen ned i sand.. Og for en avsluttning på søndagen da! Må si meg enig i mye av dette. Det er morsomt å se på drifting, men mange av de som drifter har null kontroll på hva de gjør. Jeg sto ved begynnelsen av rettstrekka og så veldig mange nesten ulykker. Virker som mange mister helt hode når de skal sladde å herje litt. Det er også mange som burde lære seg bruken av speil. Kjørte stort sett i kø hele tiden på banen. Fryktelig irriterende at mange ikke klarer å slippe forbi. Håper de tar i bruk blåflagget neste gang.
///Magnus Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Nå skal det sies at det var spektakulært mye merkelig kjøring på den normale kjøringa på dette treffet. Tror mange hadde glemt montere speil, og folk var jo overraskende glade i å grave bilen ned i sand.. Og for en avsluttning på søndagen da! Jeg er tydeligvis glad i sand, men speil bruker jeg! Hva skjedde på slutten idag?
Tomsti Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 ja, hva skjedde på slutten? mitt beste minne var når jeg kom i storgata i elverum, og det står parkert en haug med BMW oppover storgata. vakkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå