Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med teknisk. Det ble IKKE sjekket førerkort og om bilen står registrert på eier av bilen.

Sjekken for Autoslalom er mer streng enn den som ble tatt her. Sjekka bremevæsken og spørte om batteriet var festet.... Nå vet jeg litt hva det går i så jeg gjorde bilen klar for teknisk før jeg stillte meg i teknisk køen.

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg er ikke fornøyd med teknisk. Det ble IKKE sjekket førerkort og om bilen står registrert på eier av bilen.

Sjekken for Autoslalom er mer streng enn den som ble tatt her. Sjekka bremevæsken og spørte om batteriet var festet.... Nå vet jeg litt hva det går i så jeg gjorde bilen klar for teknisk før jeg stillte meg i teknisk køen.

må bilen være registrert i førers navn får og kunne kjøre på bane?

hva er det de egentlig skal se på under teknisk?

Skrevet

På Autoslalom så sjekker de at bilen står i førerens navn, viss ikke skal det følge fullmakt. Jeg er medeier i min, så da går det fint. Det skal og være skilt på bilen som skal samsvare med vognkort. De sjekker at bremsepedalen ikke går i bunn, at stolen/setet sitter fast, at belte stammer, at batteriet sitter fast og at det ikke finnes løse gjenstander coupeen og bagasjen. De ser og over motor for olje lekasjer samt dødgang på rattet.

Jeg var å kjørte Trackday på Rudskogen i fjor, da sjekka de lysa i tillegg. Der måtte man ha lappen og vognkort og vise frem for registrering i sekriteriatet.

Skrevet

På Autoslalom så sjekker de at bilen står i førerens navn, viss ikke skal det følge fullmakt. Jeg er medeier i min, så da går det fint. Det skal og være skilt på bilen som skal samsvare med vognkort. De sjekker at bremsepedalen ikke går i bunn, at stolen/setet sitter fast, at belte stammer, at batteriet sitter fast og at det ikke finnes løse gjenstander coupeen og bagasjen. De ser og over motor for olje lekasjer samt dødgang på rattet.

Jeg var å kjørte Trackday på Rudskogen i fjor, da sjekka de lysa i tillegg. Der måtte man ha lappen og vognkort og vise frem for registrering i sekriteriatet.

aha. så da må jeg ha ett skriv på at faren min gir meg fullmakt på og kjøre på bane da? :?

Skrevet

:lol: Kan da umulig være tidsbesparende å kjøre slik Hagenisse?

Btw: Om noen vil ha fullversjonsbilder av disse, send meg en PM med mailaddresse, så skal jeg se om jeg ikke får delt ut en gjestetilgang til disse bildene.. Da skal de vel være klare for nedlastning i stor størrelse..

Skrevet
a62iskbx5b1p0pi4gkqm.jpg

kan noen forklare meg grunnen til at man har tatt av skoa? :P

Fredrik fikk vann ifra varmeapparatet inn på beina vist.

Han la ut bilder av føttene sine på BMWCCN og slik så de ut.. Ser ikke veldig behagelig ut.

t5a05caaoeqahanq5m85.jpg

Skrevet

Bildene er tatt med Nikon D80, med ett Objektiv av typen:

Nikkor 70-300mm f/4,5-5,6 VR AF-S

Lukkertiden la jeg på 1/160 på noen, og 1/200 på andre.. blenderen lå vel på mellom 5,6-8 etter hva kameraet styrte.. Noen bilder brukte jeg Iso 200 på også, da blir de litt kornete i stor størrelse, men fungerer fint til vanlig visning..

Skrevet
Da er stort sett de fleste av mine bilder lastet opp her:

http://www.flickr.com/photos/kevineik/sets/72157622389537508/

Om noen vil følge med meg videre evt. har en flickr konto så legg meg til som contact ;) Har allerede lagt til [space]. Ellers må jeg si til Dr_S, Hagenisse og Glenno at blandt dere er det nok Dr_S som er taperen. Den bilen var ikke veldig fotogen, men skal se om jeg kan hoste opp flere bilder likevel.. :lol:

På flicr siden til space var det sånn "all sizes" knapp over bildet...vil gjerne se i større format ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...