BreitBau Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Da er stort sett de fleste av mine bilder lastet opp her:http://www.flickr.com/photos/kevineik/sets/72157622389537508/ Om noen vil følge med meg videre evt. har en flickr konto så legg meg til som contact Har allerede lagt til [space]. Ellers må jeg si til Dr_S, Hagenisse og Glenno at blandt dere er det nok Dr_S som er taperen. Den bilen var ikke veldig fotogen, men skal se om jeg kan hoste opp flere bilder likevel.. På flicr siden til space var det sånn "all sizes" knapp over bildet...vil gjerne se i større format Send meg mailadr så får du tilgang.. Dette har med å gjøre at du ikke skal få laste ned større versjoner om du ikke står på contactlisten min (Ja jeg er paranoid)
[space] Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Send meg mailadr så får du tilgang.. Dette har med å gjøre at du ikke skal få laste ned større versjoner om du ikke står på contactlisten min (Ja jeg er paranoid) Oi! Går det an også? Har lurt på hvordan dette friends and family greine funker. Trodde da disse måtte ha konto på flickr? Tydeligvis flere ting jeg burde lese meg opp på der
BreitBau Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 ":2vvuhkv3] Send meg mailadr så får du tilgang.. Dette har med å gjøre at du ikke skal få laste ned større versjoner om du ikke står på contactlisten min (Ja jeg er paranoid) Oi! Går det an også? Har lurt på hvordan dette friends and family greine funker. Trodde da disse måtte ha konto på flickr? Tydeligvis flere ting jeg burde lese meg opp på der Ja, altså hvis du laster nede bildene mine uten tilgang vil du i prinsippet få tilgang til ett transparent vindu med en prikk i på midten kun. Dette "bildet" legges oppå mitt bilde, slik at alt du får lastet ned er en transparent "film" liksom.. Så kan jeg eventuelt gi tilgang til at folk skal få laste ned ved å trykke "share this set".. Vet ikke om det er noe jeg har siden jeg har pro, men det funker nå på free også tror jeg.. Hvis det virkelig er Gunnar som står det i en blå jakkegenser så er det ikke slik jeg hadde set for meg han
[space] Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Aha, ja har sett noe sånt når jeg har lastet ned noen ganger. Hvilket bilde referer du til mtp Gunnar?
Gunnar Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Stemmer det ja. Stod med Simon på indre bane under alternativheatet, pluss et par vanlige heat.
Steffan C Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Hvis det virkelig er Gunnar som står det i en blå jakkegenser så er det ikke slik jeg hadde set for meg han Her er Gunnar i action for et par år siden .
[space] Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Den bilen så da usedvanlig strøken ut på de bildene
carlhaakon Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Ingen som har noen bilder av min blå E36 323 da? Her Carl whoho
Øyvind L. Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 ":2iv58psn]Så de bildene der. Ikke noe pent syn! Må ha gjort satans vondt! Fysj ja.. Ser ut som det er 2.grads forbrenning og det "svir"..
Glenno Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Da er stort sett de fleste av mine bilder lastet opp her:http://www.flickr.com/photos/kevineik/sets/72157622389537508/ Om noen vil følge med meg videre evt. har en flickr konto så legg meg til som contact Har allerede lagt til [space]. Ellers må jeg si til Dr_S, Hagenisse og Glenno at blandt dere er det nok Dr_S som er taperen. Den bilen var ikke veldig fotogen, men skal se om jeg kan hoste opp flere bilder likevel.. Tusen takk for kjempe fine og skarpe bilder Kevin . Gøy se bilde når jeg pisker den blå 330 .
Steffan C Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Fysj ja.. Ser ut som det er 2.grads forbrenning og det "svir".. Mener jeg leste på CCN, at det var snakk om 2. & 3. grads forbrenning :-& Fikk tatt noen bilder av denne hendelsen jeg også...
Gunnar Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 ":st5g4uno]Den bilen så da usedvanlig strøken ut på de bildene Den så mye bedre ut der enn på Rudskogen da du tok bilder av den, men bildene er nok i overkant snille med den lakkmessig. Den fikk også pent sort M5 skinn interiør rett etter Våler. Og for de som lurte hvem hamburgerspiseren i passasjersetet er, så er det altså Steffan C.
hagenisse Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Pokker meg på tide du kommer deg ut på banen og viser oss hvordan skikkelige mannfolk kjører familiekjøring igjen, Gunnar!
Thomaz Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Ingen som tok bilder av en rød Alpina 850 som var der a?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå