Gå til innhold

BMWCCN Våler 12-13 Sep. Bilder, sleng ut her

Oddey
 Share

Anbefalte innlegg

":3gzhrvbu]
nissen, Bare vent, knuser deg i familiekjøring til neste år! Må bare få ribba M5en og putta i noen bøttestoler, så blir det bra.

Det er vel doktorn som er sjefen av familiekjøring fortsatt, etter snurringen i fjor(?)

Nja, jeg trodde det jeg og..inntil jeg fikk høre at det var 3 stk som ble svartflagga på familiekjøringa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var en nisse i en sølv E46 coupé som kjørte løp inni familiekjøringen... maks 80km/t og ingen forbikjøringer du liksom, han fløy forbi overalt. Det må jo ringe en bjelle når alle andre holder seg på plass og kjører i kø.

Må jo være kult da. Tenk deg hva som foregikk oppe i hodet hans... "åh fy faen, jeg tar alle jo!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en nisse i en sølv E46 coupé som kjørte løp inni familiekjøringen... maks 80km/t og ingen forbikjøringer du liksom, han fløy forbi overalt. Det må jo ringe en bjelle når alle andre holder seg på plass og kjører i kø.

Må jo være kult da. Tenk deg hva som foregikk oppe i hodet hans... "åh fy faen, jeg tar alle jo!!!"

Var en 328 coupe det faktisk hehe. kan vel også legge til at jeg kjenner fyren. tror han misforsto kjøringen litt helt til han ble svartfalgga. synd egentlig får han har veldig peling på og kjøre på bane. var med han mens han hadde en civik på 90 hester. da kjørte han fra en supra pluss at han hadde 4 hjuls sledd med framhjulstrekkern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Han fikk låne contour hjula mine til banekjøringa.

Han betalte 600,- for å kjøre banekjøring og endte med kun å kjøre på familiekjøringa som var gratis. Han var rett og slett ikkeno ivrig på å stikke ut igjen etter svartflagginga, også meinte han at han hadde for lite å stille opp med når han så alle de heftige bila som var utpå på frikjøringa. Men som sagt synd, for fyren er relativt flink bak rattet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjørte som en tosk. Lå bak og jagde meg på familiekjøringa, inntil han dro forbi i langsvingen. La meg på hornet men han skjønte tydeligvis ikke stort, for så han også kjørte forbi to biler foran meg. Han klarte også å komme opp på høyre side av den BRG compacten og det ble plutselig jævlig trangt fra ny del inn på gammel del, alle måtte bremse.

Jeg gikk rett til pitfolka og spurte om han hadde vært på noe førermøte i det hele tatt... Da hadde han fått svartflagg uten at jeg så det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Han fikk låne contour hjula mine til banekjøringa.

Han betalte 600,- for å kjøre banekjøring og endte med kun å kjøre på familiekjøringa som var gratis. Han var rett og slett ikkeno ivrig på å stikke ut igjen etter svartflagginga, også meinte han at han hadde for lite å stille opp med når han så alle de heftige bila som var utpå på frikjøringa. Men som sagt synd, for fyren er relativt flink bak rattet :)

Skjønner jeg jo godt.. Var jo direkte livsfarlig det stuntet han dro der da.. Hvis man ikke får med seg slikt på førermøte, hva mer var det da han plutselig ikke fikk med seg? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din er fin den!

Men er flere enn meg som deler meninga om felgene dine.. dem er rett og slett ikke fine..

Kjørte du på bane?

Hehe!

Fult klar over at den ikke faller i smak hos alle, spesielt ikke på CCN-treff.

Ikke sikker på om jeg liker den selv engang. :roll:

Er ihvertfall oppsiktsvekkende :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også meinte han at han hadde for lite å stille opp med når han så alle de heftige bila som var utpå på frikjøringa.

For lite å stille opp med? Trodde han vi kjørte løp? Man kjører rundt i det tempoet man selv er fortrolig med, og det er sjelden den heftigste bilen faktisk er den raskeste ute på banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...