[space] Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Dama lurer på om noen knipsa når det var dameheat? Vil ha bevis på at ho kjørte på bane... En haug bilder fra dameheatet blandt mine. (Se link forrige side, eller i signaturen min) Edit: Var visst en ny tråd dette. Link til mine bilder her: http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 234076049/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Haha, da skulle du kommet søndag! Kjøring 13-18, men med flaggvaktlunsj fra 14-15.. DET ler du av, mens alternativheatet som tok en halvtime slaktes.. Selvfølgelig er det det når man ikke kjører selv.. Nå er det vel sånn at det er veldig mange medlemmer der som kun er for å se på, og det er da medlemsavgift også fra de som brukes på disse treffene (har forstått det sånn at det ikke går rundt av banekontigenten, ihvertfall fra tidligere). Ergo må man kanskje stille seg spørsmålet om hva formålet med treffene er - spesialservice kun for de kjørekåte på bekostning av de andre, eller om man kan ofre en liten halvtime for å gi underholdning til medlemmene som ikke er så keen på slikt, men gjerne vil se og være sosiale. Den lille halvtimen kan man heller ta inn på effektivitet på andre områder. Flaggvaktene burde f.eks. vært på plass når førermøtet var ferdig. Det tok lang tid fra førermøte til første heat var på banen, og i tillegg den nevnte lunsjpausen på en time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Slenger ut disse fra albumet ditt Gunnar. Denne er bare überfet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 DET ler du av, mens alternativheatet som tok en halvtime slaktes.. Men hør etter da.. Problemet er ikke heatet - det er fine greier det; god underholdning for de som ikke kjører selv. Problemet var oppførselen til enkelte, men det ble nok tatt opp med de det gjalt også. Ellers er bmwccn sine treff i særklasse når det kommer til dødtid, så her må det tenkes litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 ":blvhac6a]Dama lurer på om noen knipsa når det var dameheat? Vil ha bevis på at ho kjørte på bane... En haug bilder fra dameheatet blandt mine. (Se link forrige side, eller i signaturen min) Edit: Var visst en ny tråd dette. Link til mine bilder her: http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 234076049/ Jepp,fant flere der.... Ho e strålandes fornøgd... Takker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 ...det er vel få treff det er såpass mange av banen også, men det kommer kanskje av at det er så mange som skal kjøre. Forøvrig en annen bildetråd her, om noen har gått glipp av den: Bilder fra BMW CCN Våler 12/09-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Tror jeg blinket forbi for resten av folket hehe.. hva skjedde på søndagen? var ikke på banen på søndagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Det er relativt enkle triks som skal til for å løse mye irritasjon og for å få bedre flyt. Det involverer en STOR plakat, en sprittusj. Tallet 1,2 og "familiekjøring", og en saks til å klippe ut en STOR pil med.. Neste ut er den pila peker på.. Vi MÅ ikke finne på noe nytt og innovativt alltid. Dårlig kommunikasjon i pitlane var vel en av hovedsakene på bmw-timen.. Merkelig at ikke vålerbanen har høytalere mot pitlane.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Det er relativt enkle triks som skal til for å løse mye irritasjon og for å få bedre flyt. Det involverer en STOR plakat, en sprittusj. Tallet 1,2 og "familiekjøring", og en saks til å klippe ut en STOR pil med.. Neste ut er den pila peker på.. Vi MÅ ikke finne på noe nytt og innovativt alltid. Dårlig kommunikasjon i pitlane var vel en av hovedsakene på bmw-timen.. Merkelig at ikke vålerbanen har høytalere mot pitlane.. hvor er bildene dine BreitBau? ::: ))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Men ang. høyttalere... jeg lo godt første gangen flåklypa kom. Helt fantastisk i det en bil dunker i sperra før sjikanen og man hører "oi oi oi!" over anlegget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Faan, ser jo ut som dekka er på vei av felgene mine her jo :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Det står ikke på satsinga når det gjelder deg akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Det er relativt enkle triks som skal til for å løse mye irritasjon og for å få bedre flyt. Det involverer en STOR plakat, en sprittusj. Tallet 1,2 og "familiekjøring", og en saks til å klippe ut en STOR pil med.. Neste ut er den pila peker på.. Vi MÅ ikke finne på noe nytt og innovativt alltid. Dårlig kommunikasjon i pitlane var vel en av hovedsakene på bmw-timen.. Merkelig at ikke vålerbanen har høytalere mot pitlane.. Er ikke helt sikker om jeg forstår deg rett her ,men om du tenker på at de som ikke er verdensmester på bane skal holde seg på familiekjøringen? isåfall så syns jeg det blir litt vanskelig ,selv er jeg ikke en rutinert banekjører,men familiekjøringen blir alt for kjedelig for meg,da har jeg valget om å ikke kjøre(noe som ikke er aktuelt,da jeg har lyst å øve meg de 2 gangene i året jeg har muligheten) eller så kan jeg stille på frikjøringen og slippe folk forbi .. i år valgte jeg å kjøre min klasse 2 bil i klasse 1 på frikjøringen ,både for å lette prsset litt på meg selv og ikke plage for mange av dere " maniacs" i klasse 2... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Nei, problemet var at man aldri visste hva som var neste heat. Dermed var folk enten ikke klare, eller de var det - men skulle ikke kjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Hadde jeg hatt bil med nok gamper til å sladde og drifte med så hadde det nok blitt noen svarte flagg på meg! Jeg håpet på regn på søndag, men fikk ikke det. Uansett, noen som fikk noen bilder av M3en min på banen på søndag? Rev i en liten burnings før jeg kjørte inn for dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå