Gå til innhold

BMWCCN Våler 12-13 Sep. Bilder, sleng ut her

Oddey
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fint bilde. Litt tungt i høyresiden bare. ;)

Jeg fatter ikke at dere gidder redigere bildene før dere legger de ut. Slengte ut hele røkla jeg, så får heller folk be om enkeltbilder i full oppløsning og redigere litt selv. Bedre at bilder av flest mulig biler kommer ut enn at man dropper å legge de ut fordi man ikke orker redigere 500 bilder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint bilde. Litt tungt i høyresiden bare. ;)

Jeg fatter ikke at dere gidder redigere bildene før dere legger de ut. Slengte ut hele røkla jeg, så får heller folk be om enkeltbilder i full oppløsning og redigere litt selv. Bedre at bilder av flest mulig biler kommer ut enn at man dropper å legge de ut fordi man ikke orker redigere 500 bilder. :)

Jeg redigerer de som er bra, litt for min egen del, og litt fordi jeg ikke ønsker å bidra til at bilder av folks skiltnummer legges ut på nett. Dette må jo være opp til den enkelte, da man kan fjerne skiltet sitt om man syns det er så farlig. Regner i grunn med at de som kjører med skilt på banen, går god for at man kan legge ut bilder uredigert.

Og ja Gunnar, om du var med Simon på innsiden av banen lørdag, har jeg flere bilder av deg. Når Simon tok bilde av Thomas, knipset jeg av Simon, bare sånn for hevn :twisted::lol:

Edit: Skal se på HDR bildet i kveld, mulig jeg skal fjerne endel blåskjær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, kjører man med skiltene på, så havner de på nett på mine bilder, og en haug av andres, sånn er det bare. Jeg er mer opptatt av at "alle" skal finne igjen bilen sin etter å ha kjørt på banen enn av å redigere det. Å begynne å redigere skiltnummer er det samme som at kun en tidel av bildene som nå er ute hadde blitt lagt ut. Det er ikke SÅ vanskelig å plukke av skiltene når man har trillet gjennom teknisk i tilfelle man er nøye på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får bare ta av ett av skiltene etter teknisk.. Jeg ble sortflagget på rudskogen siden jeg hadde 120d foran og bak...

Jøss. Hvorfor det? Regner med skilter/prøveskilter er en av tingene som sjekkes i teknisk, og har den teknisk-merke så skal den jo da være OK for banen. Da er det vel samme pokker om den har skilt på banen eller ei. Men uansett er jo de fleste bilder forfra/fra siden...

Fin bil du har forresten, og det går jo brukbart rundt banen der også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, så det var du som tok bilde av oss utå der Breitbau? :)

Jeg kjører bildene gjennom en automatisk batchjobb i photoshop, som er justert slik at det stort sett blir bra. Altså redigerer jeg alle bildene ved å bare klikke på en knapp og vente et kvarters tid, litt avhengig av mengden bilder. :)

Så går jeg gjennom og sletter de uskarpe / de jeg ikke er fornøyd med. (Eventuelt sletter først, og så kjører batchjobben)

Skilt lar jeg være, da det er alt for mye jobb. Dessuten kjører jo folk med skilt i trafikken også. Om de er paranoide får de skru dem av på treff.

Jeg synes også det er viktigere at de fleste kan finne igjen bilen sin på bildene, enn at bildene er sylskarpe, men tar jo en del bilder av hver bil, så passer på at det alltid er igjen noen. Samtidig er jeg litt perfeksjonist, så kan ikke la alt gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du ble svartflagget p.g.a. skiltene Endre, satt på med deg da. Enig at det er surt å svartflagge når man er på banen. Kan heller si ifra neste gang bilen er i pitlane eller når heatet er over :) Samme skjedde med en jeg satt på med på Våler i helgen, manglet skilt og måtte av. Regler er regler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel helt opp til BMWCCN, om ikke fortrinnsvis baneutleier. På en måte så kjører man under veitrafikkloven, som sier at bilen skal ha to kjennemerker, på en annen kjører man på en lukket vei med privat arrangør og egne ekstraregler (som blant annen hjelm, utvidet teknisk sjekk etc).

Burde som Gunnar sier ikke vært noe problem, da bilene har klistremerker med bestått teknisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":357nxfwr]Hmm, så det var du som tok bilde av oss utå der Breitbau? :)

Jeg kjører bildene gjennom en automatisk batchjobb i photoshop, som er justert slik at det stort sett blir bra. Altså redigerer jeg alle bildene ved å bare klikke på en knapp og vente et kvarters tid, litt avhengig av mengden bilder. :)

Så går jeg gjennom og sletter de uskarpe / de jeg ikke er fornøyd med. (Eventuelt sletter først, og så kjører batchjobben)

Skilt lar jeg være, da det er alt for mye jobb. Dessuten kjører jo folk med skilt i trafikken også. Om de er paranoide får de skru dem av på treff.

Jeg synes også det er viktigere at de fleste kan finne igjen bilen sin på bildene, enn at bildene er sylskarpe, men tar jo en del bilder av hver bil, så passer på at det alltid er igjen noen. Samtidig er jeg litt perfeksjonist, så kan ikke la alt gå.

Enig i at det er fint å finne igjen bilen sin, men når man tar på serie får man aldri 5 av 5 for å si det slik :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...