-Martin- Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Da kan jeg med glede presentere noen av de 600 bildene jeg tok under lørdagens avvikling av BMW CCN treff på Vålerbanen. Om det er noen biler dere savner bilder av så er det bare å spørre, så skal jeg se om jeg finner noen... Bildene kan snakke for seg selv... Håper det smakte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Her var det mye snacks, gitt. E28'n med Hartgefelger og den sorte 3,0 CSL'n var toppen av kaka her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Godt øye, bra bilder =D Var der selv men, NÅR skjedde burninga og herjinga? =p på lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Godt øye, bra bilder =DVar der selv men, NÅR skjedde burninga og herjinga? =p på lørdag? Den var i 3 tiden på lørdag ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Lørdag rundt kl. 15. Et heat med alternativkjøring. De kjørte gamlebanen + de to driftelommene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Hva heter bilen på 3. siste bildet der? Litt modellinfo? Old school BMW med fettesvær frontleppe. Tipper lyden fra den var OK Så utrolig fet samling. Takk for at du delte bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Hei, har du noen fler bilder av den knall røde E24n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Mye grombiler her ja Pene bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Bra bilder og bra treff! Helt genialt med alternativ kjøring. Det var et friskt pust etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Bra bilder og bra treff! Helt genialt med alternativ kjøring. Det var et friskt pust etter min mening Helt enig! Det er først av alt underholdende å se på, men gjør frikjøringsheatene mer fokusert på sporvalg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Alle mine 425 bilder ligger på fotosiden min her: http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 234076049/ Mange faste forumlesere med på bildene Har ikke tid til å linke inn eksempelbilder her nå, så dere får klikke dere gjennom og se selv. Link gjerne til bilder her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Fint å få positive tilbakemeldinger på bildene, da det var 4 timer fra minnebrikka til bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katinka Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Bra bilder Martin, Jeg skal legge ut bilder i morgen og prøve og få satt sammen en film, Takk for en fin helg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katinka Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Bra bilder Martin, Jeg skal legge ut bilder i morgen og prøve og få satt sammen en film, Takk for en fin helg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå