Halvor89 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Bra med bilder. Fant tilogmed noen av min =) Håper noen har knipsa noen bilder fra familiekjøringa og. Hadde vært moro og sett kjerra på banen. Noen som veit hva som skjedde med han som ble henta av ambulansen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Bra med bilder.Fant tilogmed noen av min =) Håper noen har knipsa noen bilder fra familiekjøringa og. Hadde vært moro og sett kjerra på banen. Noen som veit hva som skjedde med han som ble henta av ambulansen ? tror han fikk noe illebefinnende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Kosepose! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Kosepose! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 takk for fine bilder ac e30n min. godt og se det er flere ringerikinger her hehe mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Noen bilder av en sølv E46 med skilter hvor det står ARGENT foran? Havnet blant annet i sanden etter s-kombinasjonen forbi depotet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 masse bra bilder.. takk for en ganske så morsom og spennende helg selv uten egen bil:).. synd på den e36 røde m3 som taket den siste timen på søndag;) bra det gikk bra med fører og pasassjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 masse bra bilder.. takk for en ganske så morsom og spennende helg selv uten egen bil:).. synd på den e36 røde m3 som taket den siste timen på søndag;) bra det gikk bra med fører og pasassjer Det var ikke den med BBS LM hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Nei, det var ikke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Nei, det var ikke den. Aha. noen som vet hvem som eide den sølv grå E30 325 med BBS felger egentlig? var vel bur osv i den også som jeg lurer på var godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Kjell-Otto sin tipper jeg? Flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Kjell-Otto sin tipper jeg? Flott bil. Hmm kan stemme det. glemte kamerat mitt så fikk ikke tatt bilder av den, men den var rett og slett så den falt i smak hos meg noen som har bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Jeg tror Kjell Otto sin 325 er godkjent med bur. Utrolig flott bil som fungerer meget bra på bane! De BBS hjula er nok nye av året. Jeg tror ikke jeg har sett bilen med de tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Jeg tror Kjell Otto sin 325 er godkjent med bur. Utrolig flott bil som fungerer meget bra på bane! De BBS hjula er nok nye av året. Jeg tror ikke jeg har sett bilen med de tidligere. ja stemmer det. snakka med en kompis av han fra GS som sa de var nye osv. noen som har noen bilder av den fra treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Fant et bilde av den i denne tråden: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/melding.aspx?Id=548697 Bildet er tatt av Mr Kvam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå