Gå til innhold

E34 M5 Touring


///MPower
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

rå bil. drømmer om en slik:) avstivingsramme travers foran fra gs performance har du bilde av den?:S

mvh

ligger bilde på gs en plass. var ikke gs performance del. en annen produsent. men la det fra meg da det må borrres og settes inn plugger i kaross for at det skal passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
(Quote-skifte til s50b32 kjedestrammer KJØPT Quote)

Hei, trengs det noen modifiseringer eller det bare bolt-on?

er bolt on, men har du ikke raslelyder i register er det ikke noe vits å bytte egentlig.

jeg har lekkasje på membranen som sitter på kjedestrammer og tror jeg bare kommer til å bytte den nå. jeg har ikke noe raslelyder o.l i min motor.

del nr 18 her bytter jeg pga lekkasje.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HJ91&mospid=47399&btnr=11_1265&hg=11&fg=25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft med smoke blinklyssglass! Mye jobb om montere? :D

litt jobb er det. må kappe/slipe vekk ALT det gule. jeg brukte en dremel til dette, så må du tilpasse de nye glassene best mulig. ganske god passform på de men noe småsliping må nok til. så er det bare å teipe de godt fast og lime de fast med noen punkt med to-komponent lim. la det stå til dagen etter helst. så lime resten. jeg limte ikke under ned mot det røde. der brukte jeg tec 7 silikon pga jeg ikke ville grise til lykten med to komponent lim da dette er veldig klissete og vanskelig og få vekk. ventet til dagen etter så det fikk tørke. når alt er limt og fuget så er det bare å finne fram pensel og matt svart lakk, og male mellom det røde og blinkerglasset og selve kanten på blinkersglasset rundt toppen må også males.

og det er absolutt verdt det, bilen får en mye "nyere" look.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...