316 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Gran Turismo tror jeg blir like bra, Ivan. Virker veldig bra hvertfall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Jeg har driftet i 10runder i strekk, (satte på 10runder, driftet fra start til mål) Ikke noe problem det Ble langt over 99x! går vel ikke over 99!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Jeg har driftet i 10runder i strekk, (satte på 10runder, driftet fra start til mål) Ikke noe problem det Ble langt over 99x! går vel ikke over 99!? ¨ikke fått til mer enn det ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Går ikke lengre nei, men hadde den tellt videre, så hadde det blitt langt over 99x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Har nå fått meg Pagani Zonda R. Hui, hvor det går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Finns det noe spill som har like bra drifting som grid? Fårhåpentligvis FM3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Jeg har driftet i 10runder i strekk, (satte på 10runder, driftet fra start til mål) Ikke noe problem det Ble langt over 99x! Finns det noe spill som har like bra drifting som grid? Spiller det MYE her, bruker og sitte en kompis gjeng og ha driftekonkuranse. haha... det går ikke ann så tror du dreit deg ut litt der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Når det gjelder realistiske bilspill så er Richard burns rally kongen! Med 2009 oppgraderingen får du alle wrc biler fra 80 tallet til '08... Dette tester kjøreferdighetene skikkelig... Selvfølgelig i kombinasjon med g25 rattet.... M3 e30: http://www.youtube.com/watch?v=Vucdb7n6xws Evnt. dra den heeeilt ut!! Har prøvd denne ett par ganger, og du blit LITT revet med, hehe: Forza er bra det og, Særlig med tanke på bilutvalget (inkl e30 M3 ) men er så kjipt å kjøre med det forbanna søppel plastic rattet på 360. NFS Shift er faktisk det beste spillet siden NFS 1 & 2.... Liker driftinga når du får kjørt litt, må liksom jobbe litt med bilen, og man "flyter" ikke bare rundt som med LFS, grid og forza... Er også utrolig kult med interiør-detaljene i shift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 kunne forsatt lenge men mer enn 99 combo går ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Lastes ned as we speak, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Best på Ps3 ;D Digger det. Får faktisk lyst til å spille det, i motsettning til alle andre spill til Ps3 =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 eneste spillet jeg liker på ps3.. spiller selv bare på 360 men har ikke orka å kjøpe grid, men tror nesten jeg må kjøpe det siden jeg alltid spiller det hos kompisen min:P vanlig banekjøring er faktisk ganske bra lagd i grid også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Når det gjelder realistiske bilspill så er Richard burns rally kongen!Med 2009 oppgraderingen får du alle wrc biler fra 80 tallet til '08... Dette tester kjøreferdighetene skikkelig... Selvfølgelig i kombinasjon med g25 rattet.... M3 e30: http://www.youtube.com/watch?v=Vucdb7n6xws Evnt. dra den heeeilt ut!! Har prøvd denne ett par ganger, og du blit LITT revet med, hehe: Forza er bra det og, Særlig med tanke på bilutvalget (inkl e30 M3 ) men er så kjipt å kjøre med det forbanna søppel plastic rattet på 360. NFS Shift er faktisk det beste spillet siden NFS 1 & 2.... Liker driftinga når du får kjørt litt, må liksom jobbe litt med bilen, og man "flyter" ikke bare rundt som med LFS, grid og forza... Er også utrolig kult med interiør-detaljene i shift.. mener du med flyter rundt? mye mer realistisk drifting en på noen av nfs spillene iallefall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Jeg har driftet i 10runder i strekk, (satte på 10runder, driftet fra start til mål) Ikke noe problem det Ble langt over 99x! Finns det noe spill som har like bra drifting som grid? Spiller det MYE her, bruker og sitte en kompis gjeng og ha driftekonkuranse. haha... det går ikke ann så tror du dreit deg ut litt der.. Hey fuckface, les hva jeg skriver... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Jeg har driftet i 10runder i strekk, (satte på 10runder, driftet fra start til mål) Ikke noe problem det Ble langt over 99x! Finns det noe spill som har like bra drifting som grid? Spiller det MYE her, bruker og sitte en kompis gjeng og ha driftekonkuranse. haha... det går ikke ann så tror du dreit deg ut litt der.. Hey fuckface, les hva jeg skriver... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå