[space] Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Tror jeg får koble xboxen til pcmonitoren min, så jeg har en god sittestilling med ratt og pedaler. Sofaen funker rett og slett ikke... Har så vidt testet Shift på pc nå, men det hakker litt, så får ikke noen god flyt i kjøringen. Kan sikkert tweakes litt da. Må jo uansett spille forza3 på xboxen, så da må den vel kobles til monitoren uansett. Har 24" med 1920 oppløsning, så det burde jo funke ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Hoho . Fant iallefall ut hva jeg skal kjøpe meg! Gran turismo 5 og G25 logitech. (ratt og pedaler med clutch, 6 gir) http://www.youtube.com/watch?v=6oOGRrVw ... re=related Ser utrolig artigt ut iallefall GLEDER meg til GT5 kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Velkommen etter Lorve. Hatt GT5p og G25 i over et år nå. Flere timers M3 kjøring med 6gir og cluch på lærrete i min gode racing stol Men ser ikke helt vitsen i SHIFT. Bruk penga på noe ordetlig til GT5 kommer. Kjøpte DiRT2 her om dagen, drit bra grafikk og kjøre følelsen er helt på topp. Mye mer morro med overtrimma subaru turbo på grus en ei trøtt 318 med litt tøff hekkespoiler på en tørr racing bane... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Satt og lekte med instillingene i Shift på pc i går. Fant ut at Steering assistance må stå på low, og ikke OFF, som jeg trodde var soleklart, for å få det noenlunde realistisk. Uten Steering assistance oppfører bilen seg helt sprøtt ut av svingene. Må også ha styrerespons, og gassrespons på 100%. Kjørte da med logitech wingman force blablabla ratt. Fikk også koblet opp xbox360'en på nett i går, for første gang på 3-4 år, og testet forza3-demoen. Testet kun med den vanlige kontrolleren. Virket ganske bra det egentlig. Gleder meg til fullversjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 FM3 er tingen! kjører E30 M3 turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 What, har du hel-spillet? Så vidt meg bekjent så er det ikke E30 M3 i demoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Men ser ikke helt vitsen i SHIFT. Bruk penga på noe ordetlig til GT5 kommer. Kjøpte DiRT2 her om dagen, drit bra grafikk og kjøre følelsen er helt på topp. Mye mer morro med overtrimma subaru turbo på grus en ei trøtt 318 med litt tøff hekkespoiler på en tørr racing bane... For alle de m3'ene man får på Shift er ikke m3'er? bare 318 med hekkvinge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Velkommen etter Lorve. Hatt GT5p og G25 i over et år nå. Flere timers M3 kjøring med 6gir og cluch på lærrete i min gode racing stol Noe drifting? Lurer litt på hva folket her inne har som topscore på Eiger-banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 What, har du hel-spillet? Så vidt meg bekjent så er det ikke E30 M3 i demoen. er ikke E30 M3 i demoen nei, men Tor'rentz.com har mye fint. tror jeg kommer til å bruke noen timer forran tv'n med Forza 3 nå fremover. må bare ta pause når kjærringa skal se "skal vi danse" og annen skjit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Ikke verst, vet du om man kan sette turbo på alle/fleste BMWene? Uansett bra det er mulig på E30 M3 i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 virker som det er en mulighet på de fleste ja. har dog ikke fått testet på så mange enda. E30'n ble helt sinnsyk når man hadde stappa alle tilgjengelige godsaker i den! dog muligens litt krevende å kjøre, men litt utfordring har da aldri skadet noen. (kjører selvfølgelig uten noen driving aids) synes fortsatt det er synd at 3-serien alltid blir prioritert. alle M3'er er jo representert, og kun én M5. og av en eller annen grunn har de med X5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Hehe, ja det er sant men fint vi værtfall får en M5 da SUV kan jo bli tøft å prøve. Vet du om det funker bra å drifte i spillet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Liten film (trailer) av litt drifting på forza motorsport 3http://www.youtube.com/watch?v=Znmb3BtsGos Alt før lite dekkrøyk.. ødelegg litt drift følelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 går fint å kjøre sidelengs, men jeg har ikke kommet til noen drifte-events enda, antar det blir bedre der med et skikkelig oppsett på bilen. ang. dekkrøyk synes jeg og det er i minste laget. men tror faktisk dette rett og slett kommer av at xboxen er for veik til å holde flyt om det blir for mye røyk, sammen med alle polygonene de har i bilene. man må tenkte på at det er ekstremt utdatert hardware i xboxen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Japp, jeg foretrekkeer selv et fantastisk flytende spill på 60bilder i sekundet enn litt mer røyk og masse framedrops som ødelegger hele spilloplevelsen. Når man har slik grafikk så må som sagt noe ofres pga hardwaren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå