Gå til innhold

Nytt Need for Speed spill :-) "Shift"

André78
 Share

Anbefalte innlegg

synes det minner alt for mye om RaceDriver Grid.. etter mitt syn blir ikke bilkjøring noe skøy om man ikke kjører sin "egen" bil. å kjøre en ferdig oppsatt bil, ferdig med lakk, klistremerker etc. blir nesten bare kjedelig.

så hvordan foregår det i Shift? får du snekkre din egen bil, eller er det bare ferdige, trasige greier?

jeg er forsåvidt og stor motstander av reklame/decaler på biler. ser jo ut som et lappeteppe. ;)

du kjøper og trimmer bilene dine selv, men er noen løp du må velge mellom andre biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

synes det minner alt for mye om RaceDriver Grid.. etter mitt syn blir ikke bilkjøring noe skøy om man ikke kjører sin "egen" bil. å kjøre en ferdig oppsatt bil, ferdig med lakk, klistremerker etc. blir nesten bare kjedelig.

så hvordan foregår det i Shift? får du snekkre din egen bil, eller er det bare ferdige, trasige greier?

jeg er forsåvidt og stor motstander av reklame/decaler på biler. ser jo ut som et lappeteppe. ;)

Du bygger biler akkurat som du vil selv. Selv kjører jeg kun svart metallic bimmere med store bbs felger og max tunet :) Er ikke noe glad i decaler selv helelr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut... men det gikk ikke an å kjøre e34 på nfs2 såvidt jeg husker.. det var vel egentlig et sykt dårlig og overdrevent bilspill, med blandt annet en bane i norge.. men man hadde mange gode stunder foran datan med det.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut... men det gikk ikke an å kjøre e34 på nfs2 såvidt jeg husker.. det var vel egentlig et sykt dårlig og overdrevent bilspill, med blandt annet en bane i norge.. men man hadde mange gode stunder foran datan med det.. =)

Var det en norsk bane på nfs2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42" ? er ikk det tv størrelsen som er å finne inne på jente avdelingen på el-butikkene? :P

Det værste er, at jeg faktisk syns 46" ble FOR stort.. ellers så hadde ikke det kostet særlig mye mer..

Sitter sånn 3 meter unna tven, og hvis jeg må flytte blikket ned for å se på underteksten, tror jeg kanskje jeg hadde blitt sprø tilslutt..

skal jo sitte en meter per 10. tomme. så da må du sitte 4,2 meter unna:)

Det er bare svada iallefall. Jeg satt 3.6m unna en 93" skjerm som jeg hadde i tre år, fungerte knall det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det en norsk bane på nfs2?

http://www.mobygames.com/game/need-for-speed-ii

mener den ovalbanen skal liksom være norsk med fiskebåter og slikt.. men jeg er ikke sikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...