Gå til innhold

Nytt Need for Speed spill :-) "Shift"

André78
 Share

Anbefalte innlegg

merka at jeg klarte meg bedre når jeg satt meg inni bilen, istedet for "foran i grillen" om du skjønner : )

Er bare å teste seg fram på quick race, ikke alle bilene jeg klarer å drifte med..

syns det er best å være noen meter bak bilen jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

høres bra ut... men det gikk ikke an å kjøre e34 på nfs2 såvidt jeg husker.. det var vel egentlig et sykt dårlig og overdrevent bilspill, med blandt annet en bane i norge.. men man hadde mange gode stunder foran datan med det.. =)

joda. det er veldig enkelt og kjøre bmw E34 der. er E34 i trafikken der og det er koder til og kjøre allt av biler i trafikken. og noen andre ting i spillet. E34 koden er BMRME. er man player 2 og vil ha E34 er koden BMRU

eneste bildet jeg fant av E34 fra need 4 speed 2

d7f7yhqvf0ujzyg3uy8k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro til en fyr som fiksa det.

Må vel teste dirt 2 også, selv om jeg synes styringen i eneren var latterlig. Spesielt bremsene. Spilte det aldri nok til å komme inn i det.

Det er det der med tiden... Har aldri tid til slike ting! Skjer et eller annet hele tiden :)

The need for speed (1'ern) spilte jeg MYE, og jeg regner fortsatt det som det beste. Skal innrømme jeg har koset meg med NFSU2(?)(husker ikke hvilket i farta) til Xbox360 også. Skikkelig arcade, men ville politijakter, og bra fartsfølelse. NFS Porsche har jeg også spilt mye, selv om kontrollen var latterlig. Alle porschene understyrte helt latterlig, og det var umulig å få ut rompa på de... Noe som hadde feilet totalt i fysikkmotoren der :)

Jeg vil ha trackmania på xbox360!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...