Sjøbuse Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 merka at jeg klarte meg bedre når jeg satt meg inni bilen, istedet for "foran i grillen" om du skjønner : )Er bare å teste seg fram på quick race, ikke alle bilene jeg klarer å drifte med.. syns det er best å være noen meter bak bilen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Håper jeg får tid til å sette meg ned å leke litt med dette jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Er det så "bra" at jeg burde dra på Elkjøp å kjøpe det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 jeg lasta det ned til dataen igår, skal installere det imorgen. Håpe det funker. Om spillet er helt !Rått!, så kjøper jeg det til ps3;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Er det så "bra" at jeg burde dra på Elkjøp å kjøpe det nå? Jah faktisk det er morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Hvis du bor i nærheten av Coop Obs selger de det for 399,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 hmm.. pc'n min er for crappy til å teste demoen.. lukter modding av xbox her. er litt lei av å bruke tusenvis av kroner på spill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Jeg har moddet xbox360, men vender alltid tilbake til pc når jeg skal spille bilspill. Føles rett og slett bedre. Sitter bedre, bedre kontroll, bedre justeringsmuligheter av ratt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 sendte du den inn, eller gjorde du det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Har moddet min 360 også.. lasta ned både dirt 2 og shift for 2 uker siden Det er jo ikke bare det at det er gratis, men man får som oftest spillet 1-2 uker før release Forza 3 demo på torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 hmm.. tror jeg må få modda min og. du tjener det jo inn på et spill. modnet.no tar jo bare 400,- for å modde den. så det blir nok løsningen for meg. gidder ikke å begynne å sette sammen stasjonærmaskinen igjen for å gjøre det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Nye need for speed er utrolig bra! Eneste som er irriterende er at det ikke er multiplayer på det! Virker som de nesten har slutta helt med dette på nye spill Men ingenting slår Gran Turismo! Gleder meg som en unge til det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 høres bra ut... men det gikk ikke an å kjøre e34 på nfs2 såvidt jeg husker.. det var vel egentlig et sykt dårlig og overdrevent bilspill, med blandt annet en bane i norge.. men man hadde mange gode stunder foran datan med det.. =) joda. det er veldig enkelt og kjøre bmw E34 der. er E34 i trafikken der og det er koder til og kjøre allt av biler i trafikken. og noen andre ting i spillet. E34 koden er BMRME. er man player 2 og vil ha E34 er koden BMRU eneste bildet jeg fant av E34 fra need 4 speed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 haha, det var tider det! savner det egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Jeg dro til en fyr som fiksa det. Må vel teste dirt 2 også, selv om jeg synes styringen i eneren var latterlig. Spesielt bremsene. Spilte det aldri nok til å komme inn i det. Det er det der med tiden... Har aldri tid til slike ting! Skjer et eller annet hele tiden The need for speed (1'ern) spilte jeg MYE, og jeg regner fortsatt det som det beste. Skal innrømme jeg har koset meg med NFSU2(?)(husker ikke hvilket i farta) til Xbox360 også. Skikkelig arcade, men ville politijakter, og bra fartsfølelse. NFS Porsche har jeg også spilt mye, selv om kontrollen var latterlig. Alle porschene understyrte helt latterlig, og det var umulig å få ut rompa på de... Noe som hadde feilet totalt i fysikkmotoren der Jeg vil ha trackmania på xbox360!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå