Gå til innhold

Nytt Need for Speed spill :-) "Shift"

André78
 Share

Anbefalte innlegg

Forza 3 demo på torsdag! :D

Ja, blir bra, selv om vi ikke får teste verken drag, drift, tuning, upgrades etc. Men får prøvd kjørefysikken da, samt terpe time attack mot andre på den banen :D

Shift har god underholdningsverdi, men sammenlignet med forza 3 blir det en vits :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen som spiller på xbox?;)

jeg gjør det :D

kjøpte meg det i går, men har den første xboxen som kom og har ikke hdmi mulighet på xboxen, men vet det finnes en kabel som gjør man kan få bedre grafikk (720p), noen som vet hvor de har slik kabel?

når det gjelder spillet kan det ikke sammenlignes med forza men gøy er det jo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte meg det i går, men har den første xboxen som kom og har ikke hdmi mulighet på xboxen, men vet det finnes en kabel som gjør man kan få bedre grafikk (720p), noen som vet hvor de har slik kabel?

Med component-kabel (rød grønn blå) skal det være mulig å få 720 p. Alternativt går det an å kjøpe overgang til VGA (var vanlig til PC-skjerm før DVI/HDMI tok over) som kan gi bedre bilde om din TV har en slik inngang?

Har sett det på Spaceworld, men vil tro det er tilgjengelig, i det minste som bestillingsvare, hos alle som forhandler X-box.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med component-kabel (rød grønn blå) skal det være mulig å få 720 p. Alternativt går det an å kjøpe overgang til VGA (var vanlig til PC-skjerm før DVI/HDMI tok over) som kan gi bedre bilde om din TV har en slik inngang?

Har sett det på Spaceworld, men vil tro det er tilgjengelig, i det minste som bestillingsvare, hos alle som forhandler X-box.

denne du tenker på da ;)

581357584_Big.jpg

men med denne vil tven kjøre 720 p eller bedre?

har full hd tv så er litt bittert og ikke få kjørt dull hd men shit happends :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongstian: det var den jeg tenkte på ja, men hvis du går fra composit til component vil du merke stor forskjell! Trodde for øvrig component var standard på xbox 360, men er en stund siden jeg kjøpte min, så mulig jeg husker feil.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"kremt" Kjøpte dette for en liten uke siden, men det ¨funker ikke. Får opp logoen og slik loadingbar i noen sekunder før pc'n klikker. Begynner å bli mektig irritert nå da jeg kjøpte en pc fra komplett for ikke så veldig lenge siden, som jeg sa skulle tåle det meste av spill. Fikk den, og de fleste spillene henger seg og jeg må reboote.

Ikke alle av disse er nedlastede heller, men kjøpt og betalt på lovlig vis. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...