LianLi Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Forza 3 demo på torsdag! Ja, blir bra, selv om vi ikke får teste verken drag, drift, tuning, upgrades etc. Men får prøvd kjørefysikken da, samt terpe time attack mot andre på den banen Shift har god underholdningsverdi, men sammenlignet med forza 3 blir det en vits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 noen som spiller på xbox? jeg gjør det kjøpte meg det i går, men har den første xboxen som kom og har ikke hdmi mulighet på xboxen, men vet det finnes en kabel som gjør man kan få bedre grafikk (720p), noen som vet hvor de har slik kabel? når det gjelder spillet kan det ikke sammenlignes med forza men gøy er det jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 kjøpte meg det i går, men har den første xboxen som kom og har ikke hdmi mulighet på xboxen, men vet det finnes en kabel som gjør man kan få bedre grafikk (720p), noen som vet hvor de har slik kabel? Med component-kabel (rød grønn blå) skal det være mulig å få 720 p. Alternativt går det an å kjøpe overgang til VGA (var vanlig til PC-skjerm før DVI/HDMI tok over) som kan gi bedre bilde om din TV har en slik inngang? Har sett det på Spaceworld, men vil tro det er tilgjengelig, i det minste som bestillingsvare, hos alle som forhandler X-box. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Bruker component kabel selv, veldig bra bilde. Så ingen forskjel på det vs hdmi kabel på min 42" panasonic. Får 720p med det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 kjøpte meg det i går, men har den første xboxen som kom og har ikke hdmi mulighet på xboxen, men vet det finnes en kabel som gjør man kan få bedre grafikk (720p), noen som vet hvor de har slik kabel? Med component-kabel (rød grønn blå) skal det være mulig å få 720 p. Alternativt går det an å kjøpe overgang til VGA (var vanlig til PC-skjerm før DVI/HDMI tok over) som kan gi bedre bilde om din TV har en slik inngang? Har sett det på Spaceworld, men vil tro det er tilgjengelig, i det minste som bestillingsvare, hos alle som forhandler X-box. denne du tenker på da men med denne vil tven kjøre 720 p eller bedre? har full hd tv så er litt bittert og ikke få kjørt dull hd men shit happends Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Nå kjører ikke shift noe mer enn 720p likevel, så det spille rjo ingen rolle.. Leste noe om full-hd jeg også, men tven stiller seg likevel automatisk inn på 720p når spillet starter forså å gå tilbake til 1080p i det jeg går tilbake til home-menyen igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 okey takk for svar gutter da får jeg en component kabel i posten en av dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 ingen som har bilder av bimmerne i spillet og legge ut her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Kongstian: det var den jeg tenkte på ja, men hvis du går fra composit til component vil du merke stor forskjell! Trodde for øvrig component var standard på xbox 360, men er en stund siden jeg kjøpte min, så mulig jeg husker feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirmeE34 Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 "kremt" Kjøpte dette for en liten uke siden, men det ¨funker ikke. Får opp logoen og slik loadingbar i noen sekunder før pc'n klikker. Begynner å bli mektig irritert nå da jeg kjøpte en pc fra komplett for ikke så veldig lenge siden, som jeg sa skulle tåle det meste av spill. Fikk den, og de fleste spillene henger seg og jeg må reboote. Ikke alle av disse er nedlastede heller, men kjøpt og betalt på lovlig vis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Har du de riktige / nyeste driverne til skjermkortet da? Hvilket skjermkort har du? Vil tippe det er et driverproblem, da selv eldre pcer klarer å starte alle spill. Det bare funker ikke så bra å spille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 HA-HA! Den soter !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 må jo slå av "Idealspor". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 har da vunet nfs world tour. rimelig lett vil jeg si, hadde egentlig forventet mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå