Gå til innhold

Nytt Need for Speed spill :-) "Shift"

André78
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

første need for speed fra 1994 er og bir det beste. (the need for speed)

need for speed 2 er også tøft. selv om det mangler politi. og der kan man kjøre BMW E34 :P

need for speed 3. hot pursuit er også bra. der er politi tilbake. og man kan være politi. det er nesten tøffest å være politi.

de spillene etter dette er litt skuffende.

Hehe, ja de spillene var konge! Husker de jævla godt!

Men kunne man kjøre E34?!? Husker ikke jeg! :P

høres bra ut... men det gikk ikke an å kjøre e34 på nfs2 såvidt jeg husker.. det var vel egentlig et sykt dårlig og overdrevent bilspill, med blandt annet en bane i norge.. men man hadde mange gode stunder foran datan med det.. =)

joda. det er veldig enkelt og kjøre bmw E34 der. er E34 i trafikken der og det er koder til og kjøre allt av biler i trafikken. og noen andre ting i spillet. E34 koden er BMRME. er man player 2 og vil ha E34 er koden BMRU

eneste bildet jeg fant av E34 fra need 4 speed 2

d7f7yhqvf0ujzyg3uy8k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har spilt Forza 3 demoen nå da?

Er ikke så mye vi får prøve men selve kjørefysikken, grafikk osv er jo helt knallbra.

Ikke imponert over grafikken jeg. Spesielt interiørene er ikke gode, og hvis det ikke er noen knapp for å se rundt seg er jo interiørvinkelen vanskelig, må jo kunne sjekke speilene...

Men ellers er det jo moro, selv om det håpløse trådløse rattet mitt ødelegger litt av opplevelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan se seg rundt inne i interiørvinkelen men det er noe begrenset og hvor effektivt der er samtidig som du konsentrerer deg om veien kan diskuteres. Bruker vanlig kontroller jeg så vet ikke hvordan det gjøres med ratt.

Synes grafikken er fin, kansje ikke noe bedre enn nfs:shift men omtrent like bra?

Uansett så trenger den ikke være bedre for min del, da gameplayet er viktigst.

Tøft å se kjøregenskapene på porschen samt hvordan den oppfører seg om man begynner å bremse mens rompa er litt ut. Har liksom en tendens til å snurre lett da.

Håper de lager drifting bedre enn de gjorde i FM2, bare jeg som synes at bakhjulstrekkere er håpløs å hente inn igjen om vinkelen blir litt stor? Synes ikke dette virker realistisk værtfall.

Gleder meg til å teste e60 M5 med forhåpentligvis komressor med mer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har eit problem med mitt spel:)

eg sette det i maskina (ps3) å begynte å laste inn spelet å div.. so etter ei stund datt det vekk pga eg hadde ikkje tilgang til internett. var nede:(

so no når eg setter det inni maskina igjen so får eg kun svart skjerm.. so det var ikkje fullført oppdateringen der..

hva kan eg gjøre for å spelt det på maskina mi?+ noko eg kan resette?

funker på ei annar maskin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...