sexeren Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Lurer på om noe kan si meg hvor jeg kan få tak i et bra men billig stativ som tåler en god del kilo.. Biltema har vell stativ? er dette noe bra? Er også intr i Motor løfter Takk for svar
Morty999 Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 motorbukk på biltema og elefant på torshov,
Morty999 Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 bukken på biltema har jeg hatt en pontiac big block v8 på uten problem. og disse veier sikkert over 300kg...
sexeren Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Den på biltema til 600,- så bra ut.. tåler 450kg så det går bra Jeg fant elefant på biltema, lurer på om denne er grei i forhold til pris? Link Her
Morty999 Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 elefanten på tema syns jeg er ubrukelig, så klumpete og teit laget.. den på torshos er mye lette å bruke + att det kan klappes sammen, biltema greia må skrur fra hverandre
Mexos Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Jeg har elefant fra biltema og den kan også klappes sammen. Synes den fungerer helt greit jeg med tanke på prisen. Har ikke prøvd den på torshov, så kan godt være at den er en drøm i forhold.
sexeren Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Går for den på biltema.. så får jeg alt i fra en plass.. Har fått vite at elefantene til tema er bra.. vertfall for meg som bare ska ut og inn med motorer.. sikkert helt kurant tema sin
janerik171187 Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 jeg har elefant fra bilteme, har og prøvd thorsov sin. jeg synes biltema sin er best, den jekker høyere, og er helt grei å snu på. eneste er at den mangler håndtak, men er nok å ta tak i og dne er sammenleggbar den og men anbefaler å kjøpe denne og: http://www.biltema.no/products/product. ... mId=153393 mye enklere å ta ut motor da
oddis Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Jeg har prøvd begge elefantløfterne, og jeg mener fortsatt Thorsov sin er overlegen. Motorbukk er ditto biltema sin. Der er Thorsov sin totalt ubrukelig!
E28 TURBO Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Går fint ann å bråsveise på ei kneplate på motorbukken til biltema, så har du iallfall gjort den 50% sterkere:-) Skal kjøpe samme jeg. Kjøpte elefant fra omega, meget sterk og bra!!
Morty999 Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Jeg har prøvd begge elefantløfterne, og jeg mener fortsatt Thorsov sin er overlegen. Motorbukk er ditto biltema sin. Der er Thorsov sin totalt ubrukelig! kjenner meg igjen i den her! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå