Gå til innhold

Mister kjøleveske !!!!


Munken
 Share

Anbefalte innlegg

Har en BMW 318i, 2000 modell som har gått 160.000 km. Jeg har over en tid nå opplevd at kjølevesken forsvinner.

Ser av bunnplaten at det virker som det er mye som havner der. Hadde bilen på verksted hvor med brukte utstyr for å finne evt lekkasje uten hell. De trudde at det måte være vannpumpen så jeg fikk skiftet den.

Etter å ha fått tilbake bilen gikk det to dager så var frostvesken borte igjen.Bilen går ikke varm og tempraturen holder seg stabil hele tiden, både under kjøring og ved tomgang. Tidligere mistet jeg vesken når bilen sto parkert, mens når jeg kjørte holdt det seg stabilt. Har kjørt 60 mil uten at vesken er forsvunnet. Nå i det siste har det blitt verre og sist uke kokte motoren for første gang.

Noen som kan hjelpe meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har nettopp "reparert" kjølesystemet på min bil.

Det forsvant kjølevæske hjå meg og. Eg fann ut at det dryppa ned ifra radiatoren.

So eg kjøpte sånn der radiatortett. Det tetta lekkasjen, so no satser eg på at bilen holder til neste sommer.

Sjekk oljen din. Viss det ikkje er vatn i oljen, har du lekkasje ein annen plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nøyaktig samme problem som deg. var en slange bak motor, altså mot torpedovegg som er ett kjent problem som var helt råtnet bort nesten. kostet 1200,- inkl deler og arbeid og få denne skiftet. etter det ble fikset er alt ok med kjølevesken. (ring gjerne til gs bildeler og hør om den slangen OG tilkoblingen i bakkant av din motor, hva delenr er på den osv) fortell problemstilling så finner di fram delenr og lar deg bestille evt..lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...