fish Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 I kveld fikk jeg prøvd Head-Up Display i bilen min. Kuul gadget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Tøft! Hvor fikk du tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Hvordan virker dette? Tøft, ja Pent kjører du og, flink fisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 utrolig kult! hvordan har du fått til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Hehe... Nå kan dere lure... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 uten at jeg har prøvd vil jeg tro du kan gå på ebay og søke på head up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 uten at jeg har prøvd vil jeg tro du kan gå på ebay og søke på head up Hehe... Er ikke det i dette tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Hvordan funker dette i dagslys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Vet ikke hvor du har kjøp din men dette er jo en mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Ingen som har knekket koden ennå? Mange har det "nesten" allerede. Og det er til og med selve displayet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 I know i know i know hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 har lignende i min, er addon på Iphone, funker som bare rakkern, og det er gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 har lignende i min, er addon på Iphone, funker som bare rakkern, og det er gratis Det er riktig. Har kun brukt en Iphone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 hehe, nice, hva heter programmet? mitt heter Ihud Lite eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Har det på min, heter bare headup display... Funker som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå