Superbeetle Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Utformingen på forskjermen(lengden mellom hjulbue og skjermkant mot døren) ser ut til å stemme med en E36 Coupe, samt utformingen a-stolpen, på b-stolpen ser man tydelig hvor vinduet skal sitte. Ser og litt av hoffmeisterknicken på c-stolpen.. men ser felgene ut til å være 17" kan være 16" rondell #53 i mine øyne.. Men akkurat dette er vel ikke det som betyr noe..
Hansh Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Fort gjort å få for stor fart ned den bakken, og spesielt om vinteren kan den være ganske spennende. Får håpe det går bra med vedkommende!
Hawkon88 Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Jeg kan bekrefte at det er en e36 coupe. Jeg kjørte forbi en falcken bil med denne bilen oppå i sted. Bilen var GANSKE sammentrykt, og jeg syns det er rar at han kan overleve inni der, i forhold til hvordan bilen såg ut. Bilen hadde forøvrig 97modellfront. Fikk ikke studert så nøye ettersom jeg måtte holde øynene på veien også..
Murena Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Dette er en orginal M3 1993 modell. Orginale M3 felger.... Vet ikke hvordan det går med sjåføren enda,men trist er det.. Vi må alle krysse fingrene...
mrmpower Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Dette er en orginal M3 1993 modell.Orginale M3 felger.... Vet ikke hvordan det går med sjåføren enda,men trist er det.. Vi må alle krysse fingrene... off, det er så kjipt og se slike ulykker, får tilbake slike vonde minner...
EirikL Skrevet September 20, 2009 Skrevet September 20, 2009 Det er ganske utrolig at folk overlever slike ulykker. På VGnett i går stod det om en ulykke i Sverige der bilen lå i tre deler etter å ha skrenset av veien og inn i et tre. Begge i bilen klartet ut, blodige, med eller i bra forfatning. Noen er tydeligvis mer heldig enn andre... http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=577392
Dirty Skrevet September 20, 2009 Skrevet September 20, 2009 Det er ganske utrolig at folk overlever slike ulykker. På VGnett i går stod det om en ulykke i Sverige der bilen lå i tre deler etter å ha skrenset av veien og inn i et tre. Begge i bilen klartet ut, blodige, med eller i bra forfatning. Noen er tydeligvis mer heldig enn andre...http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=577392 sykt
Bmw Mathias Skrevet September 20, 2009 Skrevet September 20, 2009 Snakka med ein kompis her om dagen som hadde nett jobba med kompisen til han som kjørte bilen... Det der er ikkje langt fra der eg bur heller. :S
råtastokk Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Doede-e ... 33485.html tragisk slutt på denne saken her dessverre R.I.P
IvarT Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Kjenner svært godt han som kjørte og som nå desverre er gått bort. I respekt overfor familien og de nærmeste som nå er i sorg ber jeg om at moderator sletter denne tråden. Takk for oppmerksomheten.
Velox Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Hvem f.... bryr seg om hvilken bil det er/var? Håper det går bra med personen! Han har nok noen tøffe måneder/år foran seg hvis han overlever. Jeg vet... Hello.. er du ikke på et bilforum?! Det er da bil som interesserer!
BMW-Coupe Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Kjenner svært godt han som kjørte og som nå desverre er gått bort. I respekt overfor familien og de nærmeste som nå er i sorg ber jeg om at moderator sletter denne tråden. Takk for oppmerksomheten. Kondolerer.
-Roger- Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Dette er en orginal M3 1993 modell.Orginale M3 felger.... Vet ikke hvordan det går med sjåføren enda,men trist er det.. Vi må alle krysse fingrene... Vet du om dette var den bilen jeg nettopp solgte? Jeg solgte nettopp sort 93 modell m3 med 97 front til en fra bergen som hadde akkurat like felger som det der liggende. Kjenner svært godt han som kjørte og som nå desverre er gått bort. I respekt overfor familien og de nærmeste som nå er i sorg ber jeg om at moderator sletter denne tråden. Takk for oppmerksomheten. Kondolerer så masse... Fryktelig trist når slikt skjer håper ikke det gjør noe at jeg spurte spørsmålet ovenfor.. Ble bare veldig nysgjerrig på om dette faktisk er gamlebilen min! Og ikke stygt ment men hvorfor stenge tråden? Er vel fint for pårørende også med en tråd der folk vil kondolere?
Tomsti Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 er så synd når sånt skjer.. og innlegget fra velox oppi her var EKSTREMT upassende. fint med en minnetråd for pårørende, men da bør sånne innlegg holdes utenfor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå