awt Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 kjøp noen andre angel-eyes så slipper du å ta dem opp igjen om noen mnd får å måtte skifte dem Det eneste som evt. ryker et ballast-boksen/omformeren, eller hva den nå heter. Det er ytterst sjeldent denne ligger inni lykta. Om denne skulle ryke, er det bare til å ta den med til Biltema (sammen med kvitteringen), så får du en ny. Det tror jeg ikke er så lett på sett kjøpt andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Mysild: da har vi ulik erfaring vi to... det har vi nok.. men hvor mange sett har du prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tajs1 Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 hmm, ok. vi får se hvordan det går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 jeg ville heller kjøpt lykter med aneleyes. var biltema på min, åpnet opp panseret en gang og fant ledningene i brann.. var bra jeg skulle lufte radiator litt akoratt da. ville satt på ekstra sikring på de for sikkehetsskyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tajs1 Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 det jeg ikke finner ut av, er hvor disse hempene skal sitte, er ikke plass til de i original-lyskasteren: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 de skal ikke være der! ta de av igjen... eller knekk den det er slik man må bruke på e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tajs1 Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 jeg så på en annen side at man måtte ta ut selve ringen og bare sette inn den. Jeg prøvde å få den ut, og da knakk selvfølgelig ringen . Skal gå til biltema og få en ny en, siden det står at de passer e36 uten noen form for modifisering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 ikke hør på andre forum, hold deg til bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 jeg har laget en DIY, men bildene fungere ikke ATM http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... hlight=diy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 hva med skamsenk, valse hjulbuene, brede kantfelger, lakke fangerne? få på no leppe foran eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tajs1 Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 lyst på ny leppe foran iallefall ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Sort E36 er knalltøft med oransje blinkers, så det hadde jeg faktisk latt være slik ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 M-tech, eller alpina front hvertfall bakrutesenker?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tajs1 Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 idag oppdaget jeg et nytt problem, kupevifta går ikke, noen som har noe snøring på hva som er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 trenger ikke m plast... senk, felger and ure on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå