Gå til innhold

ungdomsbil, bmw e36

tajs1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor skal ALLE E36'r ha m-tech ??

Min gamle 318i sedan uuuten m-tech:

2ec6cta2f338wtrw3htp.jpg

z5b7dhxzaz0uxvw7ra8b.jpg

w19qogokaywk990b8vcw.jpg

du svarte nettopp på ditt eget spørsmål her!

de ser kjipe ut uten!

jasså...så du mener at min uten m-tech tingelinger ser kjip ut?trokke deeeeet as...hvorfor følge strømmen? som regel trenger man vel senk og felg..thats it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært bedre om alle fulgte bimmers-oppskrifta på hvordan en E36 skal se ut da? Da blir jo alle like..

Da jeg kjøpte min første bil hadde jeg ikke råd til å hive på all plasten pluss lakkering osv, og investere i dyre felger. Derfor så gjorde jeg det beste ut av det jeg hadde råd til! Og sammenligner man med utgangspunktet så ble bilen finere.. det syntes hvertfall jeg på den tiden, og jeg var fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men hvis jeg leser linken i signaturen din, ser jeg jo hva du har endt opp med! noe alle har... m-tech!

selfølgelig, sier ikke at det ikke hjalp... men fronten er kjip orginalt, ser ut som om den har blitt trøkt under slik at den buer inn, sidene er kjipe da de som oftest er grå, og bak, ja, den orgianle fangeren er ikke mye å skryte av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynn med noen tøffe felger i 18", og skaff et coilover sett som kan senke en del. senk den så mye du da kan, da har du et godt utgangspungt. deretter kan du sette på m-tech eller bare lakkere org fangere og sette på en liten leppe.

styla biler som er skyhøye og med 13-14" stålfelg er det verste jeg ser!!

skal du ha på styling og bruke bilen på vinteren så anbefaler jeg ikke styling av glassfiber. det blir veldig sprøtt i kulda og sprekker lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tajs1: Mener å huske jeg kjøpte både frontlyktene og baklyktene på koed. Fangerene lakkerte en kompis av meg for noen lapper, så det ble skikkelig gjort. Anbefaler ikke å begynne med det selv ;)

///Mysild: Har aldri vært uenig i hva som er finest, og jeg valgte å kjøpe en orginal m-tech når jeg fikk råd til det.Poenget mitt er at man KAN få en GREI bil utseendemessig, UTEN m-tech.

Du kan vel skrive under på hvor mye det koster å få en bil så strøken som din? Med alle modsa man ønsker? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...