Fliid Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Fra hva jeg vet, så har ikke Naf forbud mot prøveskilt på banen. Ser på dette da som uproblematisk for noen som eventuelt dukker opp med prøveskilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Still opp folkens : ) Blir helt topp! Satser på godt vær og flotte biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Da her jeg "sikra" meg plass. Tar med kameraet, og håper mange tar med seg bilene sine, så jeg får tatt noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Kommer ikke, jobb, lakk og senk på bilen står i veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 vil det være lov med en burnout eller to på banen der a? litt show før sesongen er over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Følger bane reglementet til Naf. Still opp for en flott avslutning på årets sesong : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Ser desverre dårlig ut for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 jeg kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.pedersen Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 kommer å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Gleder meg helt vilt til i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Meldt mye regn og 1 varmegrad, men jeg er optimist og stiller uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Ja, leste om de samme nyhetene selv, men kommer uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xploticx Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 får vel lure meg en tur opp dit jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå