Fliid Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Høsttreff: Lør 3.Okt (NAF banen- Skien, 11.00-15.00) Still opp! : ) Medlem eller ikke, møt opp! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Tenker jeg kommer da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Skjer det noe på treffet eller bare dekksparking? Ikke umulig jeg tar turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Det blir Kiosk salg og utstilling med premiering og det blir satt ut "kjegler" for så og ha "slalom kjøring" for de som vil! Det koster ikke penger å kjøre og det koster ikke penger å stille ut. Kiosk varer er det som koster, så bruk pengene der! : ) Klubb medlem eller ikke, vell møtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Hvordan er forventa oppmøte? Vårtreffet var jo veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Håper vel på bedre oppmøte enn forrige gang ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Og det var deg og bilen din? Neida... stiller nok uansett jeg. Dere har mye gromt i Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Husker jeg ikke feil så hadde vi over 40 utstilte biler og mange folk som kom innom å tok en titt : ) Meg og blen min var der og : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Kaster meg på her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Kanskje jeg også tar en tur. Har ikke akkurat noe utstillingsobjekt men, lov å glane antar jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Her må jeg ta turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Fult lov å bare glane og ja : ) Det sosiale ved ett treff er jo stor del av grunnen til hvorfor vi gjør dette. Inntekter er ikke av slik grad at det er noe å nevne, så det er for å trekke folk sammen, oss likesinnede : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oggy Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 på denne "slalom kjøringa" er det lov til å stille med bil som har prøveskilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Krysser fingre og tær for at jeg får topp pakning rimelig kjapt sånn at jeg kunne rekt å fått med meg et treff med bmw'n i år ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå