M3 Yngve Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Makan til dritt vær i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Makan til dritt vær i dag da. Yes! Kan ikke ut å kjøre i detta været, har jo ikke vindusviskere engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Kommer jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Synd med regnet, men de bilene som kom holdt utrolig høy klasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Var morro der oppe når det sluttet å regne ;D Mange fine biler =) Men Ståle, hva er greia med det rustne panseret ditt? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Aner ikke, bare alltid hatt lyst å se åssen det ble på den bilen Også gadd jeg egentlig ikke å bytte tilbake igjen føre treffet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 hehe Vi lo godt når dere 3 kom med rustne panser og takstativ fulle av gamle kofferter på lasse's på fredag Hvem vant premieutdelingen igår forresten? måtte dessverre dra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 hehe Vi lo godt når dere 3 kom med rustne panser og takstativ fulle av gamle kofferter på lasse's på fredag Me2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Var vel den grønne M3en som vant People's choice, og E21 Alpina på 2. plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 "Hvem vant premieutdelingen igår forresten? måtte dessverre dra..." Alpina E21 på 2 plass og Stigs grønne "316" på første. De som fikk pokal, husker ikke 3 plass. Syns det var tøft med "rat look" panser jeg. Men disse bakfelgene på deres biler, selv om det skal herjes, syns jeg ser helt over kjipt ut. Finner vel bruke 17" dekk i Grenlands området også vel?? Noen som har bilde av koffert og utstyret som dem kom med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Ble det noe leking på banen a? Skal ikke ha ett treff til i slutten av oktober om det ikke er sånn hvitt på asfalten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hvorfor bytte til burnedekk på en bane som var full av olje og vann ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Ja, det lurte jeg også på... Men nå tok det jo litt av med burning etterhvert da var et par stykker som sørget for lokal tåke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Ja, mye bra gassing, litt mye turtall spærrer i blant, spes på noen S motorer. Kult "stuk" på den røde E30 med Keskin hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå