Sokki88 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Hei,har nå montert FK lykter med Angel Eyes foran,men de er ikke tette,det blir dogg når jeg vasker bilen. Noen ideer hva jeg bør gjøre? er en 316 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Få nye på garanti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Få nye på garanti? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki88 Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Hvis jeg ikke klarer å vente da? Går ikke an å bruke silikon for eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Hvis jeg ikke klarer å vente da? Går ikke an å bruke silikon for eks? Det blir bare jallamekk, dessuten får du ikke nye hvis du prøver å fikse det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki88 Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Okaj,men hvis ikke lyktene er skikkelig satt fast da? Det er de...Også er blinklyset doggete,kansje sende tilbake da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Send de tilbake, ja. Du får helt sikkert nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Som er like ille... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki88 Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Får jeg nye håper jeg de slenger på noe ekstra stæsj ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Hvorfor kjøper man heller ikke noe som er bedre/best? Eller beholder det originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki88 Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Har vært i samtaler med forhandleren jeg handlet lyktene fra. Han skulle bestille blinklys på venstre side. Da det er det som er hovedproblemet. Den ene hovedlykten har blitt ordnet med sicaflex =) Det var så vidt det var en liten sprekk på kansje en cm,tenk at DET er nok til å lage dugg :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Ser ut for at dugg i hovedlykter er noe vi BMW eiere må leve med. Fikk selv en ny hovedlykt i vår til min E39 og den dugger. Det gjør den andre og. Begge er orginal lykter. Vurderer og borre et lite hull øverst på innsiden av lykta slik at fukt slipper ut. Problemet er at xenon avgir for lite varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Riktig som Nimitz sa at Xenon avga for lite varme. Når det regner mye eller fuktighet er høy, så må nærlys på hele tiden for å unngå litt duggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå