Gå til innhold

Invitasjon til høsttreff 03/10-2009 kl.14.00 Frognerseteren


[space]
 Share

Anbefalte innlegg

Vel gjennomført! :D En kald og våt fornøyelse..
'

Visst pokker.. latterlig at det ble penere vær nå litt etterpå... hadde vært mye hyggeligere om folk hadde kunnet gått uforstyrret rundt og skuet og pratet og blitt kjent.. jeg vet jo nesten ikke hvem som er hvem nå heller..

Veldig godt poeng! Vi får satse på bedre vær/opphold 18. oktober som er neste gang :) Jeg stiller ivertfall da også, spennende å møte likesinnede!

Er det noen som har mange bilder? Har ett par selv, men ikke mye å skryte av..

ei69stb0z9ie954rrdje.jpg

23ety9v79hai26hjxk7s.jpg

Takk for hyggelig samenkomst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

":3gchy63e]BMWCCN Avd Øst inviterer til høsttreff!

Dato: Lørdag 03/10-2009

Tid: 14.00 - 1700

Sted: Parkeringsplassen ved Frognerseteren (Samme sted som i fjor)

Vi følger tradisjonen, og arrangerer en samling på slutten av sesongen.

Her blir det som vanlig dekksparking, hyggelige mennesker og pent vær!

Det vil bli solgt vaffler/kaffe til hyggelige priser, samt loddsalg og salg av klubbeffekter, så ta med cash!

Det vil bli kåring av "Peoples Choice" + nye spennende kåringer! (Dette skjer ca kl. 16.00-16.30)

Dette treffet er for absolutt alle BMW-eiere, og man trenger på ingen måte en utstillingsbil for å møte opp!

Eier du ikke en BMW, men har lyst på en, eller bare er generellt interessert, er du selvfølgelig også velkommen.

For de som ønsker det, kan dagen avsluttes på byen med en liten oktoberfest!

Her vil vi komme nærmere tilbake til tid og sted, ut fra interesse.

(Husk også at det er en full dag med autoslalom på søndag 04/10, så ta det pent!)

Oppdatering:

Remitek stiller med telt og salg av "Surprise bokser" med litt forskjellig stæsj (bilpleieprodukter) i for lommerusk.

Mvh Styret i BMWCCN Avd Øst

Ikke sett noe til. Men ellers hyggelig :)

Hei!

Vi i øst styret kan ikke annet beklage og skylde på været.

Her er en offisell beklagegelse fra formann i bmwccn Øst avd: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=552819

Må bare takke for en hyggelig gjeng og mange frem møtte tross været.

Mine mob bilder ligger her:

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=552826

Håper på mange frem møtte og bra vær autoslalomen på Gardermoen Raceway imorgen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk å være med på et bilde! :P men jeg var der i 1,5 time.. jeg har tatt endel bilder tross det ekle været.. men det er lagret i NEF-format.. og må skaffe meg et program som gjør om til jpeg eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte masse biler på vei ned fra treffet.. Får håpe de var heldigere med været da ^^

tror du møtte meg på veien opp, var hvertfall en sølv clubsport som blinket på meg og en sort stasjonsvogn, men du hadde politeiet bak deg så jeg svarte ikke.

Dårlig vær, plusen en liten runde på byen i går samt jobb fra morgene i dag gjorde at jeg bare fikk snakket litt med Simon før jeg tok turen ned til sofaen. Får heller satse på vårtreff og bli litt kjent med folk da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg titten på hjemmesiden din igår Mats... mye flotte bilder! :)

Takk for det!

Blir lite foto nå om dagen, men jeg må skjerpe meg litt fremover.

Kanskje ta en liten shoot med din før du hiver av sommerfelgene?

Jeg rakk å være med på et bilde! :P men jeg var der i 1,5 time.. jeg har tatt endel bilder tross det ekle været.. men det er lagret i NEF-format.. og må skaffe meg et program som gjør om til jpeg eller noe...

Photoshop og Camera Raw 8)

Var hyggelig tur innover idag, btw!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte du gjemme deg her bak solskjermen til sjøbuse da S.Arnesen?

Håper vi prekæs imorro på G.raceway, dere er noen hyggelige karer :-)

hehe... Nei gudene vet ;)

Vet ikke helt hva det blir til i morgen. Hadde lyst til å dra å kjøre noen runder, men må se ann vær og vind litt tror jeg. Hadde egentlig håpet å få testet toyo r888 dekkene jeg har kjøpt, men fikk ikke fikset felger til dem på så kort varsel :(

Koselig å se deg igjen Glenn :) Alltid i godt humør du, selvom vær gudene er imot oss ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at R-dekk ikke vil være noe stor fordel i morgen. Altfor kaldt.

Forventer å se en 320 coupe utpå der uansett!

Det kan nok hende ja. Har uansett ikke fått felger til de så...

Får se ann været i morgen, etter denne regnfulle dagen i dag så er jeg ikke lysten på mer regn... hehe

Når begynner det i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg titten på hjemmesiden din igår Mats... mye flotte bilder! :)

Takk for det!

Blir lite foto nå om dagen, men jeg må skjerpe meg litt fremover.

Kanskje ta en liten shoot med din før du hiver av sommerfelgene?

Jeg rakk å være med på et bilde! :P men jeg var der i 1,5 time.. jeg har tatt endel bilder tross det ekle været.. men det er lagret i NEF-format.. og må skaffe meg et program som gjør om til jpeg eller noe...

Photoshop og Camera Raw 8)

Var hyggelig tur innover idag, btw!

Om det er bra vær innen tirsdag så er jeg klar!

Drar på tirsdag ettermiddag til Stavanger.. alt før det kan jeg prøve å få til.. hadde vært moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...