Kawa zxr Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 hva er sida til den janus design?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 hva er sida til den janus design?? http://www.janus-design.net/english/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Har også vært inne på tanken og montere slik spiller men fikk beskjed av bilradiospesialisten at det ikke var og annbefala da du måtte kutte og ødelegge noe greier. Skulle være med en 17 siders detaljert bruksanvisning så jeg ble veldig skeptisk til hele greia.. Men hvis dette ikke er så veldig vannskelig så hadde det vært kult. Må få vite hvordan det er når du er ferdig... Lett sak, gjorde alt dette på min for over 1 år siden, bare se tråden min. En demmel og litt kos så er mye gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Finnes det ikke noe spillere (din2) som man slipper kutte i varemeapp røran bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Finnes det ikke noe spillere (din2) som man slipper kutte i varemeapp røran bak? Er ikke rørene man kutter i, men plastikken bakom spillerern, kanalene til varmeapparatet. Det er ikke noe hokus pokus å skjære i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw525tdi Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Litt offtopic, men hvor kjøpte du denne ramma for dobbel-din spilleren ? Jeg har satt inn kenwood 2-din i min. Tok mange timer å tilpasse.. Måtte kutte ut ventilasjonen framme i dashen, for så å legge den om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw525tdi Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Finnes det ikke noe spillere (din2) som man slipper kutte i varemeapp røran bak? Gjør som jeg gjorde.. Bruk en feinsag =) Å deretter bruk masse isolasjonstape.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 sorry, mente plastikken. Men vil IKKE sage i noe der bak.. og da er det vell itje noen mulighet til dobbel din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Ifølge produsenten, så krever ikke dette kit'et modifiseringer/kutting i dashbordet. Regner med ramma bygger litt mere ut for å få til dette? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Hadde derfor vært artig å sett dette kit'et ferdig montert i bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Ifølge produsenten, så krever ikke dette kit'et modifiseringer/kutting i dashbordet. Regner med ramma bygger litt mere ut for å få til dette?http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Hadde derfor vært artig å sett dette kit'et ferdig montert i bil Hadde ikke vært så artig nei 1) Enten så stikker ramma veldig ut av dashbordet 2) Eller du må ha en DIN2 spiller som er kortere enn vanlig og kabeluttaktet på spilleren må ligge høyt. Så da snerver utvalget seg drastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå