|Ole| Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Da var turbotrykks måler og oljetrykks måler bestilt Stola ikkje på den originale trykkbrytern
KalMar Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Hvilken type målere er det du har bestilt ?? VDO, autometer, autogauge ?? eller noe ant tøfft noe.. heeh
|Ole| Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Hvilken type målere er det du har bestilt ??VDO, autometer, autogauge ?? eller noe ant tøfft noe.. heeh Det merket her på begge 2, dei garanterte att dei skulle funke bra så da prøvar vi Kan sjekke det opp imot sprutet når bilen er klar og gje tilbakemelding Vist dei ikkje funkar blir det VDO tenker eg
FTE Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Tøøft. Begynner å ta form dette nå Skal du bruke den fangeren du har på bildet eller? Må iallefall flytte opp skiltet ditt da, så du ikke blokkerer all gjennomstrømmingsluft til IC. Pent er det ikke heller
|Ole| Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Tøøft. Begynner å ta form dette nå Skal du bruke den fangeren du har på bildet eller? Må iallefall flytte opp skiltet ditt da, så du ikke blokkerer all gjennomstrømmingsluft til IC. Pent er det ikke heller Ja, ser ut til att eg bruka den foreløpig iallefall, takker for tipset uansett! Har eg ikkje tenkt på
|Ole| Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Han skal ha M-tech 2, Frank. Om ikkje så lenge, på Våler i mai blir det denne, må bli vandt til bilen
|Ole| Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Forstår godt det, hehe. LITT kjedelig å sette på nylakka m-tech 2 fanger for også knuse den på våler
|Ole| Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Bare litt. Huff, no balla det på seg her. Ser ut til att eg må ha meg nuke fuelrail og
ZhilleN Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Å dæven det var tøff farge!! ser også veldig ryddig ut i motorrommet ditt, kan si jeg er en smule misunnelig!!
|Ole| Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Å dæven det var tøff farge!! ser også veldig ryddig ut i motorrommet ditt, kan si jeg er en smule misunnelig!! Hæ? Hehe, eg synst det ser heilt ræææva ut
|Ole| Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Har foresten glømt å skrive att eg knakk av eine tappen på oppfestinga til girkassa, så no må eg få nokken lokale til å sveise den på igjen....FORBANNA unødvendig...
SSM Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Er det mye forskjell på z3 tannstang og vanlig e36 egentlig? Merkbart på banen? E36 har vel 3.2 som han sier, og orginal E30M3 har 3.5. Jeg bytta fra 3.5 til Z3 1.9l som har 2.7 og svinger mer. Det er helt syk forskjell og du får fram følelsen av at du kjører en sportsbil. Er nok uten tvil en billig modifikasjon som gjør så sinnsykt mye på kjøregleden. Skjønner ikke at folk gidder å sette på de fattige E36 tannstengene når det nesten ikke utgir noen forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå