|Ole| Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Artig å se at det går mot slutten nå, er også spent på hvordan ms fungerer på din jeg. Ja fysjom så nervøs eg er om dagen Eg og er veldig spent på om det står til forventningene
Kristian H. Foss Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Ja sitter vel på pinebenken nå, regner med at det blir bra med effekt her.
|Ole| Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Ikveld drog vi ut ledningsnettet og begynte å sette i nytt, no er det så og sei klart til testing av coil og dyser SPENNANDE!
|Ole| Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Jaaaaaaada!! DA har "hjertet" komt i hus og prøvemontering var det første som skjedde, desse turboene er faktisk så RÅ att det er nesten kjedelig å montere luft filter på
|Ole| Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Legger også inn ein offentleg TAKK til Jørgen fast bmw som kom med nytt ledningsnett til meg!! Derfor det ser litt rotette ut bak der, full kobling på SKIKKELEG vis
Frode D Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Grei størrelse på den turboen der! Nå har jeg ikke lest hele tråden, men hvor mye satser du på å få på hjula?
Gravstein Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Det kommer seg nå Ole fett med anti-surge hus, som du sier så er det nesten litt kjipt med luftfilter
|Ole| Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Grei størrelse på den turboen der! Nå har jeg ikke lest hele tråden, men hvor mye satser du på å få på hjula? Vil over 500whp iallefall
|Ole| Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Det kommer seg nå Ole fett med anti-surge hus, som du sier så er det nesten litt kjipt med luftfilter Hehe, yeeeeees
CV-Erik Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Snasen den turbon der ja! Når regner du med oppstart?
|Ole| Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Snasen den turbon der ja! Når regner du med oppstart? Om ikkje så lenge, vil ikkje sei akkurat når i og med att eg skal jobbe heile helga også er det fest Lørdag Neste veke er det opparbeiding til Sommartreffet vårt, så akkurat når er vanskleg å sei. Skal iallefall prøve og vere klar til Rudskogen i Juli
|Ole| Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Gromt. JAPP! Når eg fekk den der i nevane trur eg det kom eit rykk i boksern Kanskje ein liten skvett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå