Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Artig å se at det går mot slutten nå, er også spent på hvordan ms fungerer på din jeg. :)

Ja fysjom så nervøs eg er om dagen :P

Eg og er veldig spent på om det står til forventningene :P

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ikveld drog vi ut ledningsnettet og begynte å sette i nytt, no er det så og sei klart til testing av coil og dyser :P SPENNANDE! :)

Skrevet

Jaaaaaaada!! DA har "hjertet" komt i hus og prøvemontering var det første som skjedde, desse turboene er faktisk så RÅ att det er nesten kjedelig å montere luft filter på 8)8)8)

w9y84nkyo9l6qrhsfvlj.jpg

rj3kkc7i0l9chxaha1uf.jpg

Skrevet

Legger også inn ein offentleg TAKK til Jørgen fast bmw som kom med nytt ledningsnett til meg!! Derfor det ser litt rotette ut bak der, full kobling på SKIKKELEG vis :D

Skrevet

Grei størrelse på den turboen der! Nå har jeg ikke lest hele tråden, men hvor mye satser du på å få på hjula?

Skrevet
Grei størrelse på den turboen der! Nå har jeg ikke lest hele tråden, men hvor mye satser du på å få på hjula?

Vil over 500whp iallefall :)

Skrevet
Det kommer seg nå Ole 8) fett med anti-surge hus, som du sier så er det nesten litt kjipt med luftfilter :P

Hehe, yeeeeees :twisted:

Skrevet
Snasen den turbon der ja! :D

Når regner du med oppstart?

Om ikkje så lenge, vil ikkje sei akkurat når i og med att eg skal jobbe heile helga også er det fest Lørdag :P

Neste veke er det opparbeiding til Sommartreffet vårt, så akkurat når er vanskleg å sei. Skal iallefall prøve og vere klar til Rudskogen i Juli :P

Skrevet
Gromt. 8)

JAPP! Når eg fekk den der i nevane trur eg det kom eit rykk i boksern :P Kanskje ein liten skvett :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...