rolfi Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Det begynner å li mot vinter, og vinterbil skal mange i de tusen hjem ha. Sleng ut bilder av DIN vinterbil Jeg har enda ikke fått tak i, men det kjem! Kan begynne med et bilde av fjorårets. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Er dette kun for dere som har en egen bil for vinteren? Jeg bruker bilen min året rundt, men kan jo få tatt et bilde av bilen med vinterskoene når den tid kommer! Er litt tidlig mtp. vinter her i Østfold enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Tenker på å kjøpe meg en sierra å ha i vinter.. får se hva lønningene bringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Blir ihvertfall ikke noe annet enn Bmw her i gården.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 E28'n skal få stå å kose seg i garasje i vinter har netopp handla inn denne bruks/vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Cool vinterbil du har anskafffet, Arild. Hadde en Lada Niva hvor jeg sveisa kufanger, rullemalte og det var ikke måte på. Knallmoro bil å kjøre i både snøhauger og på jorder med.. Jeg bruker BMW'ene året rundt, men vurderer faktisk i år å vinterlagre 535'en. Uansett har jeg jo to gode vinterbiler som jeg mer enn gjerne bruker fremfor BMW'ene om vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Sommer: Vinter: 1.8 Turbo Sport Quatroooo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 min vinterbil i år blir e28 524td gamle bilen til dralle. får bare håpe den overlever vinteren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Kjører bilen min året rundt, men første året med 330xi på vinterføre.. spent! Bilder med vintersko og mer vinterlige omgivelser enn det er nå kommer senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Årets vinterbil ble den her: Omega B Mv6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Sommer:Vinter: hva heter felga på audien? BBS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 detta er min vinterbil! så da får cabben stå godt og tørt i en garasje i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Har utstyrt cabben med hardtop, og vinterdekk blir handlet inn, men får jeg råd kjøper jeg sikkert en subaru 4x4 av no slag elns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 hva heter felga på audien? BBS? Bbs ch felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Kjøpte meg nylig vinter/jaktbil måtte jo bli pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå