Superbeetle Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Celica GT har sykt kult drag mellom 5 og 7000o/min hahaha, årets vits da har du ikke kjørt annet enn moped gutten min;) Problemet ditt da? Jeg kan syntes at draget i scooteren min er kult også..Noe jeg faktisk gjør Det har jo ikke nødvendigvis noen sammeheng med at det går fort!? har du kjørt en slik celica 3S-GE motoren? Det er faktisk en ganske avansert konstruksjon, med bl.a variable tennings og løftetider. Dette merker man spesielt når man passerer 5000rpm, det er en merkbar effektøkning! 177hk fra 2.0 N/A er jo ikke dårlig prestanda heller.. Jeg liker også lyden fra en 4sylindret motor når den blir presset på høyt turtall! Men det er vel ikke noe mot en gammel diesel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Hehe..du kommer til å angre på at du kjører fwd på vinteren.. Believe me, I know! Hehe. Den ble kjøpt pga prisen og ikkeno mer Men ja, den er jævla morsom på sommerføre Og om behovet melder seg, så er håndbrekket bra på den og =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Tror de har diff brems orginalt, så framkommeligheten er jo kanskje ikke så verst heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Da har jeg handlet vinterbørse... Det ble en 1975 Ford Granada 2.3 MK1 S2. Brun med brunt interiør Senket framme med lavere rulleomkrets, original høyde bak med original dekkdim Skal hente den i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Da har jeg handlet vinterbørse...Det ble en 1975 Ford Granada 2.3 MK1 S2. Brun med brunt interiør Senket framme med lavere rulleomkrets, original høyde bak med original dekkdim Skal hente den i kveld. Granada er jo "råne bil" nr ein men er dei så bra på vinterføre egentlig? Er ikkje dette en sånn som man må lesse opp fullt i bagasje rommet for å komme seg nokken plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Evig grom Granada!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Evig grom Granada!! Enig..den der var jo sånn seriøst tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Sommerbil Vinterbil Med vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Pent Tommy! Går bra å kjøre med splitterne på vintern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Granada er jo "råne bil" nr ein men er dei så bra på vinterføre egentlig? Er ikkje dette en sånn som man må lesse opp fullt i bagasje rommet for å komme seg nokken plass? Det gjenstår å se Kristian H. Foss og Torek: Takker Den ble lagt ut til salgs i går kveld, så fort jeg så den MÅTTE jeg bare ha den Savner servo da, men den er faktisk ikke ekstremt tung på rattet. E21n er mye verre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Pent Tommy! Går bra å kjøre med splitterne på vintern? Ingen problem, de har overlevd 2 vintre allerede, å kona er utrolig flink til å passe på. (det er hun som bruker den mest) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 den var jo fin jo Enig..kunne tenkt meg den der som vinterbil selv Takk for det, bilen er faktisk veldig god og hel. Den er min sjette e30, så jeg begynner og kjenne de etterhvert.. Denne ble som vinterbil, men ikke herjebil- det er den for god til.Dere skulle bare visst hva jeg ga for den . Er kun gått 166000km , 4 el vindu , sentrallås og soltak. Kommer senkesett på den innen en uke, og så må vinduslistene bli sorte - så kommer det nye "vinterbilbilder". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Servo eller ikkje, om det er snø eller is har det vel ikkje så mykje å sei... Eg personleg liker "muskel servo" når det gjelder sidelengs kjøring pga eldre servoer er litt treige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Vaska vinterbilen i dag. Ble greit nok, er tross alt bare vinterbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1254507020 Hadde jeg bare klart å bli kvitt den jævla saaben, og ikke vært student.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå