Gå til innhold

Den STORE VINTERBILtråden.

rolfi
 Share

Anbefalte innlegg

Celica GT har sykt kult drag mellom 5 og 7000o/min :twisted:

hahaha, årets vits :lol: da har du ikke kjørt annet enn moped gutten min;)

Problemet ditt da? Jeg kan syntes at draget i scooteren min er kult også..Noe jeg faktisk gjør :lol:

Det har jo ikke nødvendigvis noen sammeheng med at det går fort!?

har du kjørt en slik celica 3S-GE motoren? Det er faktisk en ganske avansert konstruksjon, med bl.a variable tennings og løftetider. Dette merker man spesielt når man passerer 5000rpm, det er en merkbar effektøkning! 177hk fra 2.0 N/A er jo ikke dårlig prestanda heller..

Jeg liker også lyden fra en 4sylindret motor når den blir presset på høyt turtall! :)

Men det er vel ikke noe mot en gammel diesel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg handlet vinterbørse...

Det ble en 1975 Ford Granada 2.3 :P

MK1 S2. Brun med brunt interiør :)

80_-2108104345.jpg

Senket framme med lavere rulleomkrets, original høyde bak med original dekkdim :P

Skal hente den i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg handlet vinterbørse...

Det ble en 1975 Ford Granada 2.3 :P

MK1 S2. Brun med brunt interiør :)

80_-2108104345.jpg

Senket framme med lavere rulleomkrets, original høyde bak med original dekkdim :P

Skal hente den i kveld.

Granada er jo "råne bil" nr ein men er dei så bra på vinterføre egentlig? Er ikkje dette en sånn som man må lesse opp fullt i bagasje rommet for å komme seg nokken plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granada er jo "råne bil" nr ein men er dei så bra på vinterføre egentlig? Er ikkje dette en sånn som man må lesse opp fullt i bagasje rommet for å komme seg nokken plass?

Det gjenstår å se :lol:

Kristian H. Foss og Torek: Takker :) Den ble lagt ut til salgs i går kveld, så fort jeg så den MÅTTE jeg bare ha den :P

Savner servo da, men den er faktisk ikke ekstremt tung på rattet. E21n er mye verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var jo fin jo

Enig..kunne tenkt meg den der som vinterbil selv :)

Takk for det, bilen er faktisk veldig god og hel. Den er min sjette e30, så jeg begynner og kjenne de etterhvert..

Denne ble som vinterbil, men ikke herjebil- det er den for god til.Dere skulle bare visst hva jeg ga for den :D .

Er kun gått 166000km , 4 el vindu , sentrallås og soltak.

Kommer senkesett på den innen en uke, og så må vinduslistene bli sorte - så kommer det nye "vinterbilbilder".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servo eller ikkje, om det er snø eller is har det vel ikkje så mykje å sei...

Eg personleg liker "muskel servo" når det gjelder sidelengs kjøring pga eldre servoer er litt treige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...