Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Konas VW Golf ble lagt ut på Finn.no onsdag kveld kl 2130. Morgenen etter var bilen herpet med alle lykter knust, og det var bulker i karrosseriet flere steder. Bilen var parkert bare 1 m fra husveggen så egentlig rart at jeg/vi ikke våknet. Kanskje bra ..? Mange tanker går rundt i hodet etter noe slikt.. Tydelig at formålet var kun hærverk og ikke å stjele noe. Forholdet ble selvfølgelig politianmeldt.

I dag fikk jeg tlf fra en annen selger av Golf som hadde opplevd akkurat det samme.. helt lik fremgangsmåte. Bilen lagt til salgs på Finn.no. Denne bilen sto på gata i byen med en lang rekke biler foran og bak, mens det bare var den som var ødelagt.. (han hadde fått vite om mitt tilfelle gjennom en felles interessent på bilen som forøvrig er helt utenfor mistanke)

Skjønner dere, hva f.. skjer og hva kan motivet være ? Noen som har vært borti eller hørt om lignende ?

Skrevet

jøss, det er jo helt vilt.

vet ikke helt hva jeg skal si, men man må da ha veldig lite å finne på om man har en slik vendetta mot golf.

går ut ifra det var i samme område den andre bilen ble ødelagt også?

Skrevet

:shock:

Dette virker jo helt absurd? politiet kan vel finne ut om de har mottatt flere anmeldelser enn dere 2?

Bor dere forresten langt fra hverandre?

Kanskje en som skal selge sin egen bil og vil utelukke andre like biler tilsalgs i samme område?

Dette var merkelige greier :roll:

Skrevet
jøss, det er jo helt vilt.

vet ikke helt hva jeg skal si, men man må da ha veldig lite å finne på om man har en slik vendetta mot golf.

går ut ifra det var i samme område den andre bilen ble ødelagt også?

Ja, han bor i Oslo og jeg i Nittedal..

Skrevet
Fatter ikke hva folk får ut av å drive hærverk på den måten...!!???

Må innrømme at jeg var `forberedt` for å si det slik dersom de kom igjen påfølgende natt..

Har også tenkt tanken på at han selv selger golf og skal ha de andre ut av markedet, men uansett for en fremgangsmåte... kanskje sjekke straffereg på andre selgere av golf i området he he--. sikkert ikke første gang for slike.

Skrevet

Herregud hva er det som skjer? Er en grunn til at fattern kjøpte kameraovervåkning til garasjen hjemme... Sykt hva folk finner på!! Hadde **** vært verdens herligste følelse å ferske en sånn jævel :@

Skrevet
jasså ja, rune, dette er no jævelskap... veit om flere biler i dalen som er ramponert...

Ja vi kjenner jo iallefall et tilfelle. Går det bra med bygging av e-30 ?

Skrevet

Kanskje jeg skal legge ut bilen til frua for salg da. Den ser jo ut som ett takras uansett, så den kan de gjerne ødelegge. (Skal få filmet det hele jeg.)

Skrevet
Kanskje jeg skal legge ut bilen til frua for salg da. Den ser jo ut som ett takras uansett, så den kan de gjerne ødelegge. (Skal få filmet det hele jeg.)

God idè !! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...