Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var en elendig salgsannonse ihvertfall.

Rettskrivning begynner å bli en sjelden egenskap.. Om man rett og slett ikke vet å formulere seg så får man en pc å skrive på istedet for skrivetrening.. :roll:

Men ellers så syntes jeg at prisen iallefall må ned med 10k utifra den infoen og det ene bildet..

Skrevet

hmm...det kommer jo an på hva du er ute etter og hvilke forutsetninger du har for å reparere den selv f.eks.. Tror ikke jeg ville kjøpt en slik bil om jeg måtte sette sette den på verksted hver gang noe trengtes ettersyn.

Skulle jeg kjøpt E36 til 30-60k så hadde jeg sett på så nye biler som mulig, gjerne orginale og med km stand rundt 200k eller under...

Men om du vil ha en nyere 316/318 eller en tidlig 325 må du igrunn vurdere selv, min erfaring er iallefall at i denne prisklassen så er modellene med større motorer ofte mye skrudd på, hatt mange eiere og krever mer utlegg enn en nyere 4-sylindret..

MEN, for all del.. Styr unna 1991-1993 316/318 med M40 motor..

Skrevet

Den første hadde en utrolig rotete og dårlig annonnse.

Den vinrøde som Lars89 linker til likte jeg, fin farge. Men om kriteriet er full M-tech, så er jo ikke dette noe alternativ som Dr_S skriver her.

Skrevet
forsterkeren funker ikke! men det er bare 250W, så man må skaffe seg en bedre uansett!

Haha, nå kom jeg til å tenke på det mujaffa-spillet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...