Jokkke Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Dette blir veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Ryddige updates! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Ferdig med å pusse og grunne under (endelig!). Skal ha på et lite lag med glassfiber der det er små hull fra sandblåsingen, ikke noe vits å kutte ut å sveise inn nytt på disse små stedene. Etter det er det tectylbehandling. Så Montere defa varmepumpe og oljeforgreningsblokken fra gs. Å så venter jeg på forstillingsdeler fra koed så jeg kan få begynt å montere den etter siste sort-lakk strøket er lagt på. (og da var jeg plutselig oberstløytnant oblt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjøreglede Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Er så imponerende og se all jobben som er gjort og kvaliteten over arbeidet. Vær stolt for dette er virkelig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Bra arbeid,artig å følge med Huske at du får komplette bærearmer begge sider, med bærekule og alt for 1500kr inkl frakt fra ebay.... Men du har vel handlet fra koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Er så imponerende og se all jobben som er gjort og kvaliteten over arbeidet. Vær stolt for dette er virkelig bra Jo tusen takk Bra arbeid,artig å følge medHuske at du får komplette bærearmer begge sider, med bærekule og alt for 1500kr inkl frakt fra ebay.... Men du har vel handlet fra koed? Takker Takk for tipset Ang. bærearmene, men den ene av dem nokså ny, har kjent på opphengskulene/Spindelledd og de er lite slitt.. Så jeg har valgt grunnet pengemangel at jeg bruker de eksisterende. Mulig jeg bytter til forsterkede til våren igjen. Nå som været er så ustabilt så tar det litt tid mellom hver gang jeg får gjort noe på bilen, men håper å få lakkert forstillingen til helga, samt begynt monteringen. Ang. hel-Lakkering så venter jeg med dette til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Da har jeg fått lakkert første strøket på forstillingsdelene, hvis været holder kommer 2laget på i morgen (idag ) Delene fra koed er også kommet (Føles som julaften hver gang, har blitt mange presanger til meg, fra meg selv i år ) Så forhåpentligvis så får jeg montert sammen forstillingen på søndag. Skal prøve å få opp noen bilder i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hajm Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Imponerende jobb du har gjort her. Gleder meg til å få se resultatet Skal absolutt følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Imponerende jobb du har gjort her. Gleder meg til å få se resultatet Skal absolutt følge med her Takk Gleder meg til å få se resultatet Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Bilde update! Da har jeg fått sandblåst, grunna og lakka forstillingsdelene. (Samme som bakstilling, 2k epoxy grunning og sort 2k polyuretan lakk) Her er "lakkeboksen" min 2strøket på delene. Skal ha på 2strøk til på bremsedelene (4 tot) Bruker biltema kaliper-lakk. Har også sandblåst og lakka (zink) drivstoff rørene. Også fått litt deler til forstillingen: - Bremseskjold V/H - Hjullager/nav V/H +støvdeksel osv. - Stab.link V/H - V. Motorfeste - Løftepropp F.V. og sliteindikator B/F - BMW emblem til bakluka, og div. plastmuttere. Har også fått sandblåst ferdig karosseriet under. H.side H.side V.side Det er noen få små hull i hjulbuene, men ettersom de er så små så velger jeg å bruke litt glassfiber i stedet for å kutte å sveise. Jeg lurer litt på ang. dette: Rust på ...ABS/bremsemanifoilden?.. skal prøve å få tatt det, men hvor bra det blir vet jeg ikke, er nokså trangt å komme til. Har ikke tenkt å ta den ut, ettersom jeg da må av med innsuget. Er dette noe som kunne kommet opp på Eu-godkjenning? tenker da på rust på bremsesystem.. det er jo kun på undersiden, men vet ikke hvor nøye de er på slikt.. I løpet av uka får jeg forhåpentligvis gjort meg ferdig under, med glassfiber og tectyl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kest Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Hei KrHeLl bra prosjekt du har deg hær og godt jobbet , men kan du være så snill og ta den abspumpen ut og pusse rusten og sette på plass siden du er så flink med de andre tinga stå på vidre følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Javell da Og takk Nei kan ikke gi meg på å være nøye nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Nå begynner du å nærme deg! Gi deg selv en klapp på skuldra for knallbra arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Jo takk skal du ha Må ta innspurten nå før vinteren setter i gang her nede i sør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå