Wolfeh Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Hey. Kjøpte angel eyes ringer fra biltema som jeg gjerne skulle ha fått montert på e38. Problemet er at jeg ikke får av lykteglasset. Noen som kan forklare sånn halveis hvordan? Får av listen og klippsene på oversiden. Men kommer ikke til på de som er på undersiden =/
Deep Dish Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Hør med "Sjøbuse" Han har montert ringene fra biltema på sin E38.... min bil med biltema AE og 6000K xenon i grøftlys
wagon Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Hey. Kjøpte angel eyes ringer fra biltema som jeg gjerne skulle ha fått montert på e38.Problemet er at jeg ikke får av lykteglasset. Noen som kan forklare sånn halveis hvordan? Får av listen og klippsene på oversiden. Men kommer ikke til på de som er på undersiden =/ Du må av med lykta om du ikke har gjort det Skal ikke være så vanskelig å åpne..
Wolfeh Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 æsjæsjæsj. Noen som har peil på hvordan man tar den av? Må jeg virkelig ha av fangeren for å gjøre dette?
DJ RS2 Matrix Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 æsjæsjæsj. Noen som har peil på hvordan man tar den av? Må jeg virkelig ha av fangeren for å gjøre dette? er vel lettere å gjere sånn som Wagon sa, å ta ut lykta i stede
Robin L Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 her ser du hvordan du tar ut lykta. http://www.bimmerboard.com/forums/posts/3294 er vell ganske logisk hvordan du åpner lykta tenker jeg. var hvertfall det på e39en jeg hadde. om du tar ut glassene inni lykta, vil lysene lyse rett fram, da rillene i glasset bestemmer spredningen
S.Arnesen Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 æsjæsjæsj. Noen som har peil på hvordan man tar den av? Må jeg virkelig ha av fangeren for å gjøre dette? er vel lettere å gjere sånn som Wagon sa, å ta ut lykta i stede Så utrolig vanskelig folk skal gjøre det. Eneste demonteringen som må til er listene rundt lyktene, og da kommer man til klipsa som holder glasset under... Send pm til sjøbuse, han kommer på nettet om noen få timer....
Sjøbuse Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 jeg har svart på PM for snart 24 timer siden lykta må ikke av. jeg klarte det uten å ta ut lykta. og jeg har byttet det ene lykteglasset i ettertid også. er ikke noe problem med lykta fast montert i bilen. med et langt flatt skrujern er det ikke noe vanskelig å fiske av og på klipsene under lykta..
Wolfeh Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 Var et helvette på min bil. Endte med at jeg tok av begge lyktene. Bestilte nye blinklys og rengjør dem i samme slengen. Regner med jeg gjør det elektriske 100% mens jeg holder på også. Tok du strøm fra parklysene eller fra en annen plass?
Wolfeh Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Har fått montert på den ene lykten og tenkte jeg skulle teste før jeg monterer på den andre lykten... Dette er resultatet jeg fikk. Hva kan være feil her?
S.Arnesen Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Har fått montert på den ene lykten og tenkte jeg skulle teste før jeg monterer på den andre lykten... Dette er resultatet jeg fikk. Hva kan være feil her? Fikk også sånn. Du har montert en av ledningene feil. Jeg bytta om en ledning, og da ble ting bra...
Wolfeh Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Aight, det var det jeg tenkte også. Men for å ikke ødelegge noe som jeg vanligvis gjør tenkte jeg skulle spørre.
Wolfeh Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Da har jeg koblet om. Men viser seg at den ene ringen lyser svakere uavhengig av hvordan jeg kobler det. Byttet om på pluggene til ringene byttet plass. Den ene lyste fremdeles svakere mens den andre var på samme nivå. Noen ideer? Eller er bare den ene ringen "defekt".
S.Arnesen Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 hmmm. Litt rart at den ene skal lyse så mye sterkere enn den egentlig skal, og den andre så mye svakere. Prøvd å bytte om boksene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå