Gå til innhold

TIPS til E46-forbedringer ?


Omnislash
 Share

Anbefalte innlegg

8000k på nærlyset og 6000k på tåkelyset.

Hadde supersprint coilover men gikk tilbake til org coilovers men med eibach fjærer.

Hæ? orginale coilovers med fjører? Orginale dempere mener du vel...

Bilen blir veldig god å kjøre med 40/25 fjører. Men nå kjører jeg med koni dempere og eibach fjører da. Hvordan det blir med orginale dempere vet jeg ikke...

Det viktigste er vel da at dempere ikke gir mye etter, sånn at man tar nedi om man har flere i bilen eller har litt "fart" eller bevegelse på bilen.. har man dårlig understell så er det en ulempe.. om jeg skal senke bilen, skal ikke det resultere i at jeg tar nedi ihvertfall, og skader lakk med mere...

Og det er etter hva jeg har hørt ikke farlig om senkesettet holder bilen stiv! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har det noe for seg med å sette på Spacere ? så lenge hjulene mine ikke går utenfor, og ikke tar i hjulbuen er det vel ingen problem? får litt bredere look på hjula - gjør man ikke? (men må vel sørge for at boltene er lange nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det noe for seg med å sette på Spacere ? så lenge hjulene mine ikke går utenfor, og ikke tar i hjulbuen er det vel ingen problem? får litt bredere look på hjula - gjør man ikke? (men må vel sørge for at boltene er lange nok!

Går fint det. Lengre bolter er en fordel ja... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det noe for seg med å sette på Spacere ? så lenge hjulene mine ikke går utenfor, og ikke tar i hjulbuen er det vel ingen problem? får litt bredere look på hjula - gjør man ikke? (men må vel sørge for at boltene er lange nok!

Går fint det. Lengre bolter er en fordel ja... :)

Går ikke utover kjøreegenskapene vel ?

Bare tenkte det hadde vært fett med "brede" hjul.. lenger ut ihvertfall.. men så lurer jeg da på om det skal bare være bak eller om jeg skal kjøre spacere på alle hjula :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke utover kjøreegenskapene vel ?

Bare tenkte det hadde vært fett med "brede" hjul.. lenger ut ihvertfall.. men så lurer jeg da på om det skal bare være bak eller om jeg skal kjøre spacere på alle hjula :P

Nei, det gjør det ikke. så sant du holder det litt moderat. Begynenr du med 20-30-40 mm spacere så vil det nok redusere egenskapene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke utover kjøreegenskapene vel ?

Bare tenkte det hadde vært fett med "brede" hjul.. lenger ut ihvertfall.. men så lurer jeg da på om det skal bare være bak eller om jeg skal kjøre spacere på alle hjula :P

Nei, det gjør det ikke. så sant du holder det litt moderat. Begynenr du med 20-30-40 mm spacere så vil det nok redusere egenskapene..

Hehehe, tenkte mer på sånn 10 mm eller noe.. lyst til å treffes og skue på bilene til hverandre en dag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, tenkte mer på sånn 10 mm eller noe.. lyst til å treffes og skue på bilene til hverandre en dag ?

Jeg har noen 5mm spacere i verksted som du kan låne og teste med om du vil. Tror jeg har to sett, så kan du teste 5 og 10mm pr side :)

Det kan vi jo gjøre :) skal du på noen av treffene til helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, tenkte mer på sånn 10 mm eller noe.. lyst til å treffes og skue på bilene til hverandre en dag ?

Jeg har noen 5mm spacere i verksted som du kan låne og teste med om du vil. Tror jeg har to sett, så kan du teste 5 og 10mm pr side :)

Det kan vi jo gjøre :) skal du på noen av treffene til helga?

Det høres ikke så dumt ut.. hadde vært moro å sett forskjellen!

Når og hvor er treffene ? OT: har ikke fått tilsendt noe fra BMWCCN ennå.. selv om jeg registrerte meg når jeg var på Vålerbanen-treffet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg finner på GS Bildeler er jo 6000K... :/

Fant også særdeles lite AE feks på koed.no

Du skal ha 6000k xenon kit fra www.vvme.com, også skal du ha ea fra biltema :) Da er fronten din komplett :) og alt det til en samlett pris på under 1000 lappen....

Disse forårsaker ikke at man får flimmer i lysene?

Har et xenon kit som har vært koblet til i bilen, men var problemer med at det var flimmer i kjørelysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...