Gå til innhold

Hvilken farge på felger?  

6 stemmer

1. 1. Hvilken farge på felger?

• Gunmetal'ish
      0
    • Sort med sølvkant
      2
    • Gull med sølvkant
      1
    • Annet. Svar i tråden
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trådtittel endret ;)

Jeg skal pusse opp contour felgene mine i vinter tenkte jeg, men har lyst til å gjøre noe spesiellt med dem, så kunne trengt lit photoshop hjelp for å se fargene på bilen før jeg bestemmer meg.

*1: Mørk sølvfarge (Gunmetal*ish?)

*2: Sort med sølvkant

*3: Gull med sølvkant

*4: ?? Kom gjerne med forslag ;)

kh2ee5zlrxa1w5tm9k4n.jpg

Skrevet

Gjorde noen kjappe, kvaliteten er ikke så bra, men du får et inntrykk.. Gullfargen fikk jeg ikke til heller :P

gunmetal.jpg

sortmedslvkant.jpg

Ble litt orange :P

gullmedslvkant.jpg

Skrevet

nei nei nei, ikke noe sort med sølvkant.. Det vil uansett bli ganske vanskelig å gjennomføre vil jeg tro.. Skal iallefall litt til å få den kanten jevn og fin siden det ikke er noe markert kant der fra før!

Min stemme går til gull :)

Skrevet

Mener du ha hele kanten i en sølv? Jeg tenkte bare på den ytterste cm ned mot dekket på en måte. Hele kanten i en annen farge er jo lettere å få til :wink:

Jeg ville hatt hele felgen i gull(om du skal bytte farge), en litt mørk bronsefarge kanskje..

Denne?

207458320.jpg

Skrevet

Tenkte egentlig på hele kanten i sølv ;)

Skjønte ikke helt hvordan det kunne bli så vanskelig, hehe, er jo bare å lakke kanten først, så maskere kanten og lakke senteret, og til slutt dra av maskeringsteipen og peise på med klarlakk :)

Edit: Det jeg tenkte sånn 100% med de sorte var å ha senteret i cosmossort (samme som bilen) og få tak i fargekoden på de sølvfargede ACS dekalene (siden jeg skal ha de stripene langs siden etterhvert) og lakke hele kanten i denne fargen. Så blir det ikke så mye forskjellige sort- og sølvfarger

Edit2: Har forresten sett bilder av den fargen du viser der på et sett motorsport felger, og... vel, jeg elsket det ikke akkurat :roll: Mulig det ser fett ut irl da.

Skrevet

Jeg stemte annet. Med det mener jeg at du ikke burde gjøre noen verdens ting. Contour felgene er egentlig uansett ganske kjedelig i seg selv med mindre det er breie typen med skikkelig kant. Ikke blir di noe kulere med farge heller spør du meg. Det kuleste er å lakke dem hvite. Selv om det også er typ, kjedelig.

Skrevet

Saken var jo at jeg uansett skulle fikse dem opp, og forandring fryder jo :P Hehe, men å lakke dem hvite blir nok ikke aktuellt. Blir for Mysild'ish det tror jeg... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...