codex Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Har tenkt litt på solfilm ja, men kan bli vanskelig og finne rette prosent. De andre vinduene er tonet i glasset fra fabrikken når den var ny. Og så er det jo heller ikke lov med solfilm fremme så jeg blir litt skeptisk. Sommerfelgene klør jeg i fingrene til og få på! Men er nok ikke vær til det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Den lyseste filmen på Riis bilglass passer til orginal sotfilm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Det er ikke helt umuligt at det skjer, men er ikke første prioritet atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Liker E91'ene, best i facelift da men men Hvordan er draget i denne dieselen? Forresten fete felger på denne også, er vel ganske dyre de Hartgehjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Draget er ganske greit Hærlig og slippe og gire ned ved forbikjøringer. Men vurderer også og chippe den, får da 150 HP og 350 NM Felgene sammen med Hartge fronten er jeg stoooor fornøyd med, klør i fingrene på og få satt de på Har forstått at de er ganske dyre ja, de stod på bilen når jeg kjøpte den Ene felgen er ganske kantkjørt av forrige eier, så den må jeg få fixa på en eller annen måte til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Har tenkt litt på solfilm ja, men kan bli vanskelig og finne rette prosent. De andre vinduene er tonet i glasset fra fabrikken når den var ny. Og så er det jo heller ikke lov med solfilm fremme så jeg blir litt skeptisk.Sommerfelgene klør jeg i fingrene til og få på! Men er nok ikke vær til det enda ja vanskelig å finne helt 100%, men det skal mye til for å se at det er forskjell hvis du treffer sånn ca. Jeg la 30% foran på min og det er en bitte liten anelse mørkere, men du må se nøye etter for å se det. I tillegg er filmen min litt brunaktig, mens individualrutene er grønne så hvis jeg står ved siden av en hvit vegg så ser man at det ikke er orginalt. Ellers så ser du det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Okey, jaja.. får se om jeg gidder rett og slett er jo 2 tusen spenn for to vinduer, så hvis jeg får mye igjen på skatten så ska en ikke se vekk ifra at d blir soting av fremre sideruter Har fått på sommerfelger i dag(fredag) og gitt bilen en skikkeli vårshinings.. 3 step Meg DC step Stor fornøyd med resultatet! Legger ut flere bilder i morgen når jeg er edru nå er jeg langt ifra edru! god natt Teaser: Oppgraderte også parkylys(angel eyes) til LED pære Og tåke lys til xenon look. Teaser: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Noen flere bilder fra gårsdagen vårrengjøring. La på Meguairs DC 3 step(Lakkrens, polish cleaner og carnuba wax te slutt) for og teste den denne gang Ble fornøyd jeg! Swissvax Autobahn funker bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Pen og blank den Ser for meg det blir E91 når jeg trenger familiebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Jeg er ihvertfall veldig fornyød til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Liten bilde update, tok en enkel vask på selvvaskstasjon. Er veldig fornøyd med voksen som ligger på(Meguairs), har vistnok en holdbarhetstid på ca 3 mnd'er. Men det går nok ikke 3 mnd'er før jeg hiver på noe annet for og teste Skal gå til innkjøp av Swissvax, og gleder meg til og teste det ut. Blir vel om ei uke eller 2. Bilder fra mobil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 se her ja.. Dette ble utrolig strøkent da.. Gleder meg så sykt til å få detaila bilen min snart også.. hvor mye er bilen din senket? Hva slags wax skal du bruke neste gang da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Vet ikke hvor mye den er senket, står ikke noe i hverken vognkort eller utstyrsliste Men er ihvertfall fornøyd med høyden, akkurat passe Neste voks som skal på er Swissvax Concorso, bestilte igår Skal bli veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Gled deg til å bruke den! Lukter fantastisk og er veldig fin å både legge på og å ta av igjen. Du kommer til å bli overrasket over hvor lite du faktisk bruker av denne i forhold til en flytende voks som Meguiars DC3. Forresten også veldig bra holdbarhet på Concorso, særlig i forhold til MG DC3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 fantastisk glans og flott bil! Kva er et på felgene. Dei bygger veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå