Gå til innhold

bmw solgt


codex
 Share

Anbefalte innlegg

Har tenkt litt på solfilm ja, men kan bli vanskelig og finne rette prosent. De andre vinduene er tonet i glasset fra fabrikken når den var ny. Og så er det jo heller ikke lov med solfilm fremme :P så jeg blir litt skeptisk.

Sommerfelgene klør jeg i fingrene til og få på! Men er nok ikke vær til det enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Draget er ganske greit :) Hærlig og slippe og gire ned ved forbikjøringer. Men vurderer også og chippe den, får da 150 HP og 350 NM :)

Felgene sammen med Hartge fronten er jeg stoooor fornøyd med, klør i fingrene på og få satt de på :P Har forstått at de er ganske dyre ja, de stod på bilen når jeg kjøpte den :) Ene felgen er ganske kantkjørt av forrige eier, så den må jeg få fixa på en eller annen måte til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på solfilm ja, men kan bli vanskelig og finne rette prosent. De andre vinduene er tonet i glasset fra fabrikken når den var ny. Og så er det jo heller ikke lov med solfilm fremme :P så jeg blir litt skeptisk.

Sommerfelgene klør jeg i fingrene til og få på! Men er nok ikke vær til det enda :(

ja vanskelig å finne helt 100%, men det skal mye til for å se at det er forskjell hvis du treffer sånn ca.

Jeg la 30% foran på min og det er en bitte liten anelse mørkere, men du må se nøye etter for å se det. I tillegg er filmen min litt brunaktig, mens individualrutene er grønne så hvis jeg står ved siden av en hvit vegg så ser man at det ikke er orginalt. Ellers så ser du det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, jaja.. får se om jeg gidder rett og slett :) er jo 2 tusen spenn for to vinduer, så hvis jeg får mye igjen på skatten så ska en ikke se vekk ifra at d blir soting av fremre sideruter :P

Har fått på sommerfelger i dag(fredag) og gitt bilen en skikkeli vårshinings.. 3 step Meg DC step :D Stor fornøyd med resultatet!

Legger ut flere bilder i morgen når jeg er edru :P nå er jeg langt ifra edru! god natt ;)

Teaser:

bjf2wa7iu0djssws95vf.jpg

Oppgraderte også parkylys(angel eyes) til LED pære :) Og tåke lys til xenon look.

Teaser:

o3uxnqw2jxa1par1zfj5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere bilder fra gårsdagen vårrengjøring.

La på Meguairs DC 3 step(Lakkrens, polish cleaner og carnuba wax te slutt) for og teste den denne gang :) Ble fornøyd jeg!

big6071rrwst1sodt3py.jpg

c3rhgujfin79eu3un9al.jpg

czjnk3h5pcfcievbcnun.jpg

3vybjcfme0hufmk7jkl7.jpg

Swissvax Autobahn funker bra :)

euju4mqw31lhgy7jp51o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Liten bilde update, tok en enkel vask på selvvaskstasjon. Er veldig fornøyd med voksen som ligger på(Meguairs), har vistnok en holdbarhetstid på ca 3 mnd'er. Men det går nok ikke 3 mnd'er før jeg hiver på noe annet for og teste :P

Skal gå til innkjøp av Swissvax, og gleder meg til og teste det ut. Blir vel om ei uke eller 2.

Bilder fra mobil:

fhhf8meti5cfuspspid5.jpg

ulresg633g6a7scb20zn.jpg

8sh3gvvvki8ltve4u573.jpg

0g3q94y9t8fd96260y1v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mye den er senket, står ikke noe i hverken vognkort eller utstyrsliste :P Men er ihvertfall fornøyd med høyden, akkurat passe :)

Neste voks som skal på er Swissvax Concorso, bestilte igår :) Skal bli veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg til å bruke den! Lukter fantastisk og er veldig fin å både legge på og å ta av igjen.

Du kommer til å bli overrasket over hvor lite du faktisk bruker av denne i forhold til en flytende voks som Meguiars DC3. Forresten også veldig bra holdbarhet på Concorso, særlig i forhold til MG DC3 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...