Gå til innhold

bmw solgt


codex
 Share

Anbefalte innlegg

Gleder meg til og få testet Concorso ja! :) Bare de får sendt pakken nå snart.. :)

Ja er kjekt med blank og ren bil :) grombilen fortjener såpass! hehe. Er ikke sikker på ET, har spacer bak ihvertfall. Tror den bygger ut 10mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har prøvd meg på nattebilder nå, med stativ og det hele. Var bare 4 grader og kald vind, så tålmodigheten var vell kanskje ikke helt der den burde :wink:

Er både amatør så det holder både på kamera'et(er ikke veldig inni dette blender/åpning greiene enda) og photoshop, Men en plass må en begynne.

Kamera jeg har er ett Nikon D80, linser jeg brukte i kveld var orginale Nikon 55-200mm og 18-55mm. Stativet mitt er Velbon Sheerpa eller noe slikt, ganske greit stativ, mange muligheter og stødig.

Slenger ut noen bilder av de rundt 100 jeg tok i kveld, så tar jeg flere etterhvert kanskje, etterhvert som jeg får fixa litt på de :)

Så som sagt, jeg har mye og lære om både kamera instillinger og Photoshop. Så her tar jeg gledelig imot tips for forbedring :)

2265kb1amc0hqka0kalu.jpg

cvhni1sxp7enf6cewzhv.jpg

m5m49yyz8end89x7eobi.jpg

rd9g6tsee2t8ut7119b2.jpg

zr9vjmopx7ny2hfupk8t.jpg

Dette nederste ble helt crazy, både begrunn av instillingene på kamera og dill dall i Photoshop. hehe

mdozrljb6qkra32mgzk3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hartge fronten er jeg veldig fornøyd med, kjekt og ha noe litt "skjeldent" her til lands :)

Men det er mye og velge i ja Mr.Silver, ikke tvil om det! :) Og det er jo som du sier.. må være 100% fornøyd også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil :)

Likte godt fronten din, er selv på utkikk etter ny leppe men finner ingen som jeg blir helt 100% fornøyd med.

kule bilder og ikke minst fresh bil:) Mr Silver hva med Vorsteiner Frontleppa den er ganske kul:)

Den er jævlig kul, men er en jævlig kul pris også :) Koster vell over 7000 den?!

Gjerne link til billigere hvis du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bleeeeh, idag tok tåkelyspæra på førersiden kvelden. Skulle skru på tåkelysa da det dukka opp feilmelding istedenfor. Ble satt på i bilen for ca 6 uker siden, hvor 2 av de ukene bilen har stått i ro begrunn av jeg var ute på sjøen. Så her må noe rart ha skjedd :P Ikke akkurat Longlife det.. heh. Pærene er "H11 megaWHITE Halogen pærer" fra megalys.no

Er litt kjipt begrunn av hvor tiltak der er å skifte pærer på E9x.. sukk :P

Update: Fikk mail fra megalys.no klokken 01:53, skal sende meg ei ny pære. Satser på det ordner seg da, knall bra og kjapp service kaller jeg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantastisk glans og flott bil! Kva er et på felgene. Dei bygger veldig bra ut!

Ramla over info om felgene mine på Hartge.de sia, kom på at du spurte etter ET.

ET = offset ?

HARTGE CLASSIC 2 wheel set

8 x 19" offset 33 with 235 / 35 ZR 19 front

9 x 19" offset 36 with 265 / 30 ZR 19 rear

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bleeeeh, idag tok tåkelyspæra på førersiden kvelden. Skulle skru på tåkelysa da det dukka opp feilmelding istedenfor. Ble satt på i bilen for ca 6 uker siden, hvor 2 av de ukene bilen har stått i ro begrunn av jeg var ute på sjøen. Så her må noe rart ha skjedd :P Ikke akkurat Longlife det.. heh. Pærene er "H11 megaWHITE Halogen pærer" fra megalys.no

Er litt kjipt begrunn av hvor tiltak der er å skifte pærer på E9x.. sukk :P

Update: Fikk mail fra megalys.no klokken 01:53, skal sende meg ei ny pære. Satser på det ordner seg da, knall bra og kjapp service kaller jeg det :)

Sliter med akkurat det samme problemet men pæra har ikke gått og ikke sikringen. Har byttet frontlykter 4ganger nå! I HATE IT! Men bra du får orden på det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantastisk glans og flott bil! Kva er et på felgene. Dei bygger veldig bra ut!

Ramla over info om felgene mine på Hartge.de sia, kom på at du spurte etter ET.

ET = offset ?

HARTGE CLASSIC 2 wheel set

8 x 19" offset 33 with 235 / 35 ZR 19 front

9 x 19" offset 36 with 265 / 30 ZR 19 rear

ET= offset ja.

subber din noe med det oppsettet der?

min har 8,5 et 30 og 9,5 et30 og subber når jeg har personer i baksetet i litt større dumper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke opplevd subbing, heldigvis. Til nå ihvertfall, håper jeg slipper også.

kanskje det går på at vi har forskjellig senkesett ? Ikke vet jeg :P vet ikje hvilket senkesett jeg har engang, om det er orginal senka fra fabrikk eller om det er ettermontert Hartge sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule bilder det der codex.

Når det gjelder tåkelyspære bytte er du det lett. Når du bytter på førerside, legger du full sving til høyre og så løsner du 3 skruer til plast-innerskjermen, vipper den litt ut og da skal du kunne nå lyspæren. :wink:

flobben, du subber jo fordi din e90 er en LCI, pluss at du har lavere innpress enn codex. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule bilder det der codex.

Når det gjelder tåkelyspære bytte er du det lett. Når du bytter på førerside, legger du full sving til høyre og så løsner du 3 skruer til plast-innerskjermen, vipper den litt ut og da skal du kunne nå lyspæren. :wink:

flobben, du subber jo fordi din e90 er en LCI, pluss at du har lavere innpress enn codex. :wink:

Ja noen få utvalgte bilder ble greie, men har langt og gå før jeg får tatt like kule bilder som deg. Jeg får går i lære hos deg o store Obi-wan :D hehehe

Det går vell kanskje ann og lure den inn slik ja, ble bare litt paff. Trodde jeg kanskje måtte av med hele innerskjermen igjen, slik jeg gjorde når jeg satte i både nytt angel eyes led pære og tåkelyspærene. Satser på det ordner seg, og at den nye pæren som kommer varer lengre :P

Jeg har spacere bak også, usikker på størrelse. Men det vil vell endre ET også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...