Gå til innhold

Ettermontering av xenon til E46, need help!


ropa
 Share

Anbefalte innlegg

Neida, du må bare trykke på "last opp" först ;)

Hehe, ja fant ut av det :D

Men der ser du at jeg har sagd og styrt fram og tilbake, måtte gjøre det for å få kontakten igjennom.

Øverste bildet viser 2 forskjellige adaptere, her kommer et litt større bilde :wink:

mlv65yztssaelmd3rrhc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har ettermontert xenon på min E46 men noen ganger tenner ikke lysene på en av sidene hvær gang jeg vrir rundt tenninga, så jeg må skruve over på parklys og så videre til kjørelys så blir det.. noen som har noen ærfaring med dette å få det fixet..?? jeg har ikke linselykter på min å lysbilde er helt supert. har latt noen kompiser prøve bilen mens jeg prøver deres sånn att vi møtes etter veien vist dere skjønner, blir ikke blendet i heletatt.. biler med xenon er jo ikke nå gode å møte men ikke noe problem for meg..

noen såm har svar på mitt spørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig som folk skulle slite med dette :? jeg kjøpte xenon kit ifra tlandet og adaptere ifra dybvik. Alt var montert på under 5min. alt passer som hånd i hanske...

Rart det ikke funker skikkelig med de hvite adapterene der ropa. Er akkuratt de samme som jeg har og de funker fjell. Pass på at det er KUN den delen som pæra sitter i orginalt som skal fjernet, de adapterene er idenstiske i feste må ten som de orginale klumpene, så om man endrer på noe så blir det slarkette og ubrukelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...