540is Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Så lenge den ikke har lambdasensorer etter katalysatorene så skjer det ingen ting, bare avgassene som blir for høye og du får en mere slitsom eksoslyd- resonans liknendes Viss eg setter rør imellom der katten er, så blir vel ikke lyden så stor forskjell vel ? Tok ut innmaten på BMW til far, og da ble det en hul lyd som ikke var så pen.. Jeg satte rør inni kattene til å begynne med, men fikk "skriking" ved pådrag. V8`ere får denne resonansen (mangler bananpotta midt under, den skal fjerne dette) . Fikk tak i metallic racecatter på ebay, bedre lyd, fikk så tak i en 3" resonator da ble det ganske bra. Men hver sin smak
Danse Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2009 ok, banan potta har eg.. Tror eg får sette rør mellom kattene i avente på at økonomien tar seg opp litt til nye race katter. er det mulighet for at bankesensor kan gjøre til at sylinderene detter ut og????
540is Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Tror ikke det, generelt dårlig drag da tenker jeg. Tar du ut feilkodene står det sikkert noe om missfire på den og den sylinder. De sylindrene er da på den sida hvor katten er tett.
Danse Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2009 Tror ikke det, generelt dårlig drag da tenker jeg. Tar du ut feilkodene står det sikkert noe om missfire på den og den sylinder. De sylindrene er da på den sida hvor katten er tett. ok, det skal eg gjøre... Takker så mye for hjelpa og god helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå