Kimmen Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Hei Lurer på om noen vil dele hva de tjener pr time med meg. Skriv om det gjelder mekanisk eller karosseri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Du burde ikke tenke på hvor mye penger du tjener når du skal velge yrke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 det er vel litt av poenget, å gjerne velge noe som betaler seg bra? må jo trives også, men man jobber jo for å tjene penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 det er vel litt av poenget, å gjerne velge noe som betaler seg bra? må jo trives også, men man jobber jo for å tjene penger... Den som prioriterer lønnen over trivsel vil gå fort lei, og få ett langt arbeidsliv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 nå skrev jeg jo at det er viktig å trives også da. les gjerne alt jeg skriver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 nå skrev jeg jo at det er viktig å trives også da. les gjerne alt jeg skriver Jeg leser det du skriver, og sånn som du skriver så legger du vekt på lønn over trivsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Trivsel og (ofte) kort kjørevei kan gjerne kompansere for flere tusen mindre i måneden mener jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 nå skrev jeg jo at det er viktig å trives også da. les gjerne alt jeg skriver Jeg leser det du skriver, og sånn som du skriver så legger du vekt på lønn over trivsel. TJener du dårlig eller Arnesen ? hehe neida ja er viktig å trives, men det er også viktig å tjene gode penger slik at man kan ha et bra liv. for meg er det viktigere å kunne ha hus bil kone og mat på bordet til familie medlemenne og alt de måtte trenge, en "gøy" jobb. men nå e e så heldig å ha en jobb jeg trives med og tjener greit, så klager ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Er jo pengene man jobber for da.. Hadde man ikke trengt pengene har man heller ikke jobbet... Det har iallefall ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 da kan jeg starte "budet" da:P jeg jobber som lift mekaniker gjort det 1år å der har jeg 189 kr timen men når jeg blir årskontrollør vil jeg gå opp betraktelig men synes 189 er mer enn greit nok til mine utgifter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Trivsel knuser lønn. Men penger må en jo ha. Pass på å ikke gjøre en artig hobby til yrke. Mange som ender opp med at hobbyen er ødelagt og en er lei av jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 189kr som mekaniker er ikke verst det. Er jo omtrent det samme som industri mekaniker. Penger er alltid det som er viktigste, og når man går lei kan man jo alltids skifte jobb. Syns man skal prioritere en jobb der man tjener godt fram til du har nedbetalt mye av lånet på hus, bil osv. for så å finne seg en roligere(mindre betalt jobb med fine arbeidstider osv) jobb. Men er ikke alle som har samme muligheten osv. Snakker generelt om industri osv. Er jo oljen pengene ligger i idag. Selvfølgelig går det an å bli lege også, men hvem gidder 10år med skole og 500tusen i lån studie lån.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Han har nok fått med seg at trivsel er viktig nå. Det vet han sikkert selv også, men det er vel også interessant å vite hva man evt kommer til å tjene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Mekaniker er jo dårlig betalt syns jeg, e hadde ikke løftet en finger for for 189 kr, det er en av grunnene til at e ikke jobber som mekaniker, pg helder har det som hobby, eks forskalingssnekker ingen utdannelse = 240 ++ i lønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Ikke veldig godt betalt med tanke på helserisiko, stress osv nei. Jeg kommer ikke til å jobbe i 50 år som bilmek ihvertfall... Her på sørlandet tjener de fleste 170-210 ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå