Mexos Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Når det gjelder egenskaper på vinterføre er faktisk cabben, etter mine erfaringer, den beste E36, trolig fordi den er tyngre på ræva enn de andre. Jeg kjørte en vinter med min (318i med automat) og den var helt suveren på vinterføre. Stofftaket er utsatt for saltlake, men det kan begrenses med hyppig vask. Når det gjelder varmen i kupèen, så er den omtrent like bra som vanlig, men den blir hurtigere kald etter at du har stoppet bilen. Helt enig. Kjørte et par vintermåneder med min 325 og den var topp å kjøre. Og varmeapparatet fungerte utmerket, men varmen forsvant litt fortere ut av kupeen når motoren var av, men er da ingen som sitter ute i bilen med motoren av og fryser om vinteren?
Thomaz Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Cab er ikke problem om vinteren nei.. Men stemmer at den blir litt hurtigere kald ja.. Men hva så Er gull å kjøre på snø føre å med bra dekk ..
Torbjørn H Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Føyer meg til i rekken av folk som sier cab er den beste E36 vinterbilen Glem ikke at bilpleie er viktigere på vinteren! Hvertfall her jeg bor..
Joan E36 Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 Mye bra svar her folkens! Men har faktisk nå besluttet å selge E36 caben min grunnet at jeg rett og slett ikke har samvittighet til å kjøre denne om vinteren. Den er 100 % strøken og det er kjipt å ødelegge det ved å ta den ut på salte veier osv her i østfold. Er godt å høre E36 henger godt med på vinterføre i allefall, for E36 har jeg lyst på igjen! Helt magiske biler å kjøre, samtidig som de er sportslige og tøffe å se på Nå har jeg faktisk bestemt meg for at det blir E38 7-serien Så får jeg se hvordan den er på vinterføre om jeg får solgt min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå