Gå til innhold

Hvordan er det å vinterkjøre E36?


Joan E36
 Share

Anbefalte innlegg

Når det gjelder egenskaper på vinterføre er faktisk cabben, etter mine erfaringer, den beste E36, trolig fordi den er tyngre på ræva enn de andre. Jeg kjørte en vinter med min (318i med automat) og den var helt suveren på vinterføre. Stofftaket er utsatt for saltlake, men det kan begrenses med hyppig vask. Når det gjelder varmen i kupèen, så er den omtrent like bra som vanlig, men den blir hurtigere kald etter at du har stoppet bilen.

Helt enig. Kjørte et par vintermåneder med min 325 og den var topp å kjøre. Og varmeapparatet fungerte utmerket, men varmen forsvant litt fortere ut av kupeen når motoren var av, men er da ingen som sitter ute i bilen med motoren av og fryser om vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mye bra svar her folkens! :) Men har faktisk nå besluttet å selge E36 caben min grunnet at jeg rett og slett ikke har samvittighet til å kjøre denne om vinteren. Den er 100 % strøken og det er kjipt å ødelegge det ved å ta den ut på salte veier osv her i østfold. Er godt å høre E36 henger godt med på vinterføre i allefall, for E36 har jeg lyst på igjen! Helt magiske biler å kjøre, samtidig som de er sportslige og tøffe å se på :)

Nå har jeg faktisk bestemt meg for at det blir E38 7-serien :P Så får jeg se hvordan den er på vinterføre om jeg får solgt min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...