Omnislash Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Skal vel være litt forsiktig med å henge ut noen.. Men siden de har blitt konfrontert med saken, og de ikke vil ta noe ansvar så....-> Nor Bilpleie på Jessheim Har ikke noe å si på resultatet ellers, bilen ble som ny i lakk og interiør ellers. Fikk bort flekker i setet som har vært der siden vi kjøpte den. Desto mer tullete av dem å ikke innrømme feilen.. Det kan fort koste dem mer å få dårlig rykte på seg..
Dan Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Dette er intet annet enn ansvarsfraskrivelse og vitner om en totalt useriøs bedrift. Alle ser at dette ikke er slitasje. Dette hadde jeg ikke tolerert og hadde ikke forlatt stedet uten en innrømmelse og løfte om utbedring av skaden. Syns det er trist (og merkelig) at desto flere bedrifter velger et dårlig rykte fremfor å yte service.
Werther Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Og skokrem? Det er skinn man pleier å bruke det på, om man er så dum at man bruker det istedenfor ordentlige produkter.. Ikke på vinyl. Kiwi skokrem er et vidundermiddel som funker som pokker til alt. Det kan brukes på vinyl, skinn og plast, og er glimrende til å pusse interiøret hvis f.eks rattet er slitt. Resultatet blir bankers, og det smitter ikke over. Kiwi skokrem er billig og bra, mens disse "ordentlige" produktene du snakker om ofte er utvannet og overpriset.
Omnislash Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Og skokrem? Det er skinn man pleier å bruke det på, om man er så dum at man bruker det istedenfor ordentlige produkter.. Ikke på vinyl. Kiwi skokrem er et vidundermiddel som funker som pokker til alt. Det kan brukes på vinyl, skinn og plast, og er glimrende til å pusse interiøret hvis f.eks rattet er slitt. Resultatet blir bankers, og det smitter ikke over. Kiwi skokrem er billig og bra, mens disse "ordentlige" produktene du snakker om ofte er utvannet og overpriset. Det er fullt mulig, men fikk mange skråblikk av bilpleie entusiaster når jeg nevnte at jeg ble anbefalt å bruke skokrem tidligere på diverse forums blandt annet. Men det kan jo være at de må rettferdigegjøre sine egne kjøp før de anbefaler ting til andre.. var vel også litt av grunnen til at jeg ikke helt orket å holde følge med gutta på detailersclub.no... fordi jeg føler de har gjort seg litt blinde på at de må ha det beste og dyreste, uten at det nødvendigvis er så forbasket mye bedre enn alt annet.. Jeg føler det må finnes en mellomting, med mindre det er en utstillingsbil på høyt plan, noe min aldri vil bli siden det er en kose/bruksbil!
Mr.Silver Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Skal være sinnsykt ivrig på hornet om man sliter bort det vinylbelegget der.. Har selv noe lignende skade, men det er slittasje å det er i døra, heldigvis ikke på rattet. Krev nytt deksel av den useriøse fyren du.. bagatell for et etablert firma dette.. Negativ omtale svir mye værre.
thomas_ja Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 kondolerer, Kjøper gjerne det gamle dekslet
Werther Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Det er fullt mulig, men fikk mange skråblikk av bilpleie entusiaster når jeg nevnte at jeg ble anbefalt å bruke skokrem tidligere på diverse forums blandt annet. Det handler mye om snobberi. Utrolig hvor mye brukandes man kan bruke fra dagligvarebutikken istedenfor hos "spesialistene".
Omnislash Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Det er fullt mulig, men fikk mange skråblikk av bilpleie entusiaster når jeg nevnte at jeg ble anbefalt å bruke skokrem tidligere på diverse forums blandt annet. Det handler mye om snobberi. Utrolig hvor mye brukandes man kan bruke fra dagligvarebutikken istedenfor hos "spesialistene". Det er sant! Men ikke alt er like bra. Man får ofte det man betaler for også! Ting som er like sant selv om det koster ekstra er feks at man burde ikke bruke pusseskinn eller svamp. Der bør man oppgradere til drying towel og mitt!
steinar84 Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 jeg hadde dradd fyren ut i bilen og prøvd å polere vekk det der med skokrem med trynet hans om det var min bil. hadde ikke spilt noen rolle om det så var faren min som hadde gjort det. der har de driti seg ut. hadde ikke vert fornøyd før de hadde bytta dekslet og polert bilen min i 2 år frammover som plaster på såret. og sånne firmaer er bare og henge ut.
MrElg Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Hvis du ikke tør/gidder/ønsker å klage, så ser det ut som at det er mulig å fjerne resten av det ytterste belegget der. Edit: Ellers så kan du be vaskerne vaske resten av dekselet...
ZhilleN Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Jeg hadde bedt han fyren som gjorde det om og bestille time til deg hos BMW, så de kunne gjort det, og han betale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå