Gå til innhold

E46 supersport coilovers knetter når jeg svinger


dunderdo
 Share

Anbefalte innlegg

For stivt?? Jeg hadde FK før. Di var mye stivere enn supersport sine.. Ja di er løse nede i innfestningen til spindelen. Støv hettene ser oppspist ut.. Det skal di ikke gjøre... Eller?? Med engang jeg satt di på måtte jeg ha spacere på også... Ingen som sa noe ang det.. Blir so forbanna alså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For stivt?? Jeg hadde FK før. Di var mye stivere enn supersport sine.. Ja di er løse nede i innfestningen til spindelen. Støv hettene ser oppspist ut.. Det skal di ikke gjøre... Eller?? Med engang jeg satt di på måtte jeg ha spacere på også... Ingen som sa noe ang det.. Blir so forbanna alså...

Har du coilover på e46 så må du ha spacer ja. Det må du ha uansett hvilket merke. såsant ikke du kjører med små felger, orginal dimmen på e46 går akkuratt uten spacer..

Supersport fikk mye kritikk for dette for litt siden, at det var altfor stivt. Jeg byttet ut mitt sett rett og slett fordi at det fjøret ikke noe som helst.Jeg og de som satt på fikk nermest vondt i ryggen når jeg kjørte på de råe veiene her... hehe

Om støvhettene ser helt oppspist ut har vel ikke noe med demperene å fjørene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok elendig demping, har selv Supersport-dempere og håper vel egentlig på at de snart skal gå istykker så jeg kan få byttet de ut med noen andre. Når det gjelder Supersport og de fleste andre billigmerker så er det som regel spart inn på demperne, være seg fast senking eller coilover, det er ihvertfall min mening etter å ha lest litt rundt på diverse tyske forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...