Dajusnes Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Søkte litt på nettet og kommer over noen bilder. bynner vist bli ganske populært i USA! synes det så bra ut på noen biler Er vell som å banne i kirken her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Sinnsykt kult egentlig må jeg si, ble overrasket over hvor tøft det ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Sett flere og flere biler med rat look i Oslo nå. Det er utrolig kult på eldre biler! Men på en E46 synes jeg det ødela bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Repost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Veldig kult på rat look golf, E30 osv men blir feil på en strøken E46. Virker som om en del gjør "hva som helst" med bilene sine for å få oppmerksomhet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Noen av de så jo helet jævli ut, men kan være tøft, men bare panseret så jalla ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Dette må være den teiteste trenden på årevis, selv neonlys og thorsov-vinge er bedre enn dette her. Altså, hvorfor er det kult at det ser ut som bilen har stått i hagen i 13 år? Folk elsker å prate nedsettende om treinteriør, men det er kult at hele bilen ser ut som et eiketre på hjul ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Jeg syns det er kult. Spesielt at de gjør stylingen, og eventuell dekor (utenom rusten) utrolig cleant og pent. Også setter allslags mulig drit på taket. Feks som den golf5 med et oljefat på taket..Og ikke minst stålfelger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Dette må være den teiteste trenden på årevis, selv neonlys og thorsov-vinge er bedre enn dette her.Altså, hvorfor er det kult at det ser ut som bilen har stått i hagen i 13 år? Folk elsker å prate nedsettende om treinteriør, men det er kult at hele bilen ser ut som et eiketre på hjul ... Dette er jo en gammel vw trend, som dessverre har blitt populær igjen og smittet over på andre merker. Vi vil nok se det samme skje med dette som det skjedde med dekkstrekk. Begynte på diverse vw, og sprer seg fort over på mange andre bilmerker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Dette er jo en gammel vw trend, som dessverre har blitt populær igjen og smittet over på andre merker. Vi vil nok se det samme skje med dette som det skjedde med dekkstrekk. Begynte på diverse vw, og sprer seg fort over på mange andre bilmerker... Ja, det var greit så lenge de holdt seg til jetta og golf einser nede på Wørthersee-treffene, men når de drar det over på moderne og pene biler blir det for ekstremt. Når man kjører trøtte og kjedelige biler blir man tydeligvis kreativ - de er aktive i trender for å få bilen til å se ut som en dass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Godt med litt variasjon i trendene da Synes egentlig E46en var litt småkul jeg, innerst inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 syns dette er en dritrå trend, men passer best på vw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Digga egentlig den E46'n jeg da. Likte at han hadde lys som var cirka samme farge som panseret hans! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Syns detta er kult jeg! Men nytt er det ikke, vw gutta har drevt ei stund, sjekke denne fra 06: http://www.bilforumet.no/golf-1/138493- ... stfri.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Synes dette er sinnsykt rått på gamle biler.. Men på e46 synes jeg det ble litt på kanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå