Omnislash Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Jeg fikk nettopp en post av en kar på e46fanatics og han påsto at det var kun 330 E46 som hadde Club Sport utgave.. men jeg har jo 325 Club Sport.. har jo ekstra skinnpakke. antrasitt taktrekk.. club sport innstegslister.. isolasjon fjernet.. har vingen bak.. osv osv. M-tech II originalt.. og forrige eier ble jo direkte sur på meg fordi jeg snakket om å fjerne club sport vingen, siden den var original! Noen som kan hjelpe meg her? jeg har allerede funnet ut at wikipedia påstår at det kun eksisterer 330 med club sport originalt.. mener jeg har til og med sett 320'er som er Club Sport... noen som vet hvor man kan få pålitelige fakta? :S wikipedia er ikke akkurat der jeg begrunner noe til å være 100% pålitelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Clubsport finnes i 320, 325 og 330. Eneste forskjell er at det finnes en clubsport ZHP som var kun til 330 med lettet svinghjul osv.. En ekstra Edition på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Clubsport var en ekstra utstyrpakke man kunne få når man bestilte 320, 325 eller 330. Så det er ikke noe å bekymre seg for... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Mulig luringen på e46fanatics ikke skjønnte at det leveres andre modeller utenom USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Dette er jo noe jeg også har vært klær over, og ikke tenkt noe videre over. Ble bare så utrolig usikker når han stilte det spm, men jeg visste jo at jeg hadde sett Clusporter i 320, 325 og 330! Og det skal vel litt til for å begynne med fake innstegslister for Club sport feks. Det som er årsaken til at han stilte spm er fordi wikipedia på engelsk har skrevet at det er kun 330, samt en oversikt jeg fant som jeg ikke husker addressen til som har tatt for seg utstyrspakker osv, men det er nok en liste som ikke er 100% korrekt eller det som står der er fullt mulig korrekt, men at det er en mangefull liste som ikke har tatt for seg alle utgaver og tilleggspakker som BMW har hatt fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/E46#M_Clubsport Tror også det mangler noe informasjon under "clubsport" og at det er 25 kg isolasjon som er fjernet og ikke 20kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Mange "luringer" i USA som ikke forstår at det finnes en verden utenfor USA. Det finnes både 320 og 325 Clubsport til salgs. Er ikke det bevis nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Hehe, høres ut som denne karen har røyket gamle gymsokker, ja. Eller så er han bare ute etter å plage deg;) Du har ikke skrevet noe stygt om bilen hans på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Finns hvist med diesel også... http://www.trademe.co.nz/Trade-Me-Motors/Cars/BMW/330CD/auction-241626145.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Finns hvist med diesel også...http://www.trademe.co.nz/Trade-Me-Motors/Cars/BMW/330CD/auction-241626145.htm Å det forsvant all respekten til Clubsport emblemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Hahaha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå