burny_ Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Har opplevd det selv, "drag" mot en annen bil, dro ut første, gira til andre, og så satt jeg med girkula i hånda.. Turtallsperra kom ganske fort da jeg ikke fikk gira med en gang hehe
sufii Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 Skal prøve disse metodene i ettermiddag. Tusen takk for ideene. Men jeg kom på at jeg sliter med noe annet også. Jeg kjøpte meg M - tech pedaler og disse skal festes med fire skruer, men det er ikke noe hull i mine pedaler for å feste disse. Har foreløpis festet disse med dobbel teip. En svak en. Er snakk om alle pedalene samt, fotstøtte. Hvordan monterer jeg dem skikkelig?
hagenisse Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Du borrer hull selvsagt. Bumpe tekniske tråder etter noen timer midt i arbeidstida...?
sufii Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 Du borrer hull selvsagt. Bumpe tekniske tråder etter noen timer midt i arbeidstida...? Tenkte på borring, men clutch og bremsen er metall pedaler? Og gass og fotstøtte er plastikk.
EirikL Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Dra opp mansjetten på girkula og jeg blir ikke forundret om du finner to små umbracoskruer som holder kula fast i selve girstanga.
sufii Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 Dra opp mansjetten på girkula og jeg blir ikke forundret om du finner to små umbracoskruer som holder kula fast i selve girstanga. Det tenkte jeg faktisk ikke på, men skal gå hjem å prøve det i ettermiddag.
JonasD Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Du borrer hull selvsagt. Bumpe tekniske tråder etter noen timer midt i arbeidstida...? Tenkte på borring, men clutch og bremsen er metall pedaler? Og gass og fotstøtte er plastikk. Ja, det er de
S.Arnesen Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Du borrer hull selvsagt. Bumpe tekniske tråder etter noen timer midt i arbeidstida...? Tenkte på borring, men clutch og bremsen er metall pedaler? Og gass og fotstøtte er plastikk. Det går ann å borre i metal
sufii Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 Du borrer hull selvsagt. Bumpe tekniske tråder etter noen timer midt i arbeidstida...? Tenkte på borring, men clutch og bremsen er metall pedaler? Og gass og fotstøtte er plastikk. Det går ann å borre i metal Da får jeg vel prøve det ut, Takk for hjelpen.
sufii Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 Jeg klarte endelig å få av det gamle gir kula. Det var ikke så lett som jeg hadde regnet. Ble så irritert at jeg rev i stykker det gamle og monterte på det nye. Prøve meg også på m3 pedalene, men fikk bare skrudd fast fotstøtten, men hadde ikke riktig borr for å borre hull i metall pedalene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå