Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har opplevd det selv, "drag" mot en annen bil, dro ut første, gira til andre, og så satt jeg med girkula i hånda.. Turtallsperra kom ganske fort da jeg ikke fikk gira med en gang :P hehe

Skrevet

Skal prøve disse metodene i ettermiddag. :) Tusen takk for ideene.

Men jeg kom på at jeg sliter med noe annet også. Jeg kjøpte meg M - tech pedaler og disse skal festes med fire skruer, men det er ikke noe hull i mine pedaler for å feste disse. Har foreløpis festet disse med dobbel teip. En svak en.

Er snakk om alle pedalene samt, fotstøtte.

Hvordan monterer jeg dem skikkelig? :(

Skrevet
Du borrer hull selvsagt.

Bumpe tekniske tråder etter noen timer midt i arbeidstida...? [-X

Tenkte på borring, men clutch og bremsen er metall pedaler? Og gass og fotstøtte er plastikk. :roll:

Skrevet

Dra opp mansjetten på girkula og jeg blir ikke forundret om du finner to små umbracoskruer som holder kula fast i selve girstanga.

Skrevet
Dra opp mansjetten på girkula og jeg blir ikke forundret om du finner to små umbracoskruer som holder kula fast i selve girstanga.

Det tenkte jeg faktisk ikke på, men skal gå hjem å prøve det i ettermiddag.

Skrevet
Du borrer hull selvsagt.

Tenkte på borring, men clutch og bremsen er metall pedaler? Og gass og fotstøtte er plastikk. :roll:

Ja, det er de ;)

Skrevet
Du borrer hull selvsagt.

Det går ann å borre i metal :wink:

Skrevet
Du borrer hull selvsagt.

Det går ann å borre i metal :wink:

Da får jeg vel prøve det ut, :) Takk for hjelpen.

Skrevet

Jeg klarte endelig å få av det gamle gir kula. Det var ikke så lett som jeg hadde regnet. Ble så irritert at jeg rev i stykker det gamle og monterte på det nye. :D

Prøve meg også på m3 pedalene, men fikk bare skrudd fast fotstøtten, men hadde ikke riktig borr for å borre hull i metall pedalene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...